سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

شکست تلخ اصفهان از مهد هندبال ایران

برد شیرین ثامن الحجج سبزوار

امروز همانگونه که پیش بینی می شد سالن سربدران سبزوار شرمنده هواداران شد چرا که بسیاری از تماشاچیان فهیم سبزوار مجبورشدند به دلیل کمبود جا به خانه های خود برگردند.

درب های سالن ساعت حدود 15 باز شد و حدود بیست دقیقه بعد مملو از تماشاچی بود و ظرفیت سه هزار نفر سالن تا مرز پنج هزار نفر رفت و درب های سالن بسته و مابقی هواداران از طریق شبکه خراسان رضوی بیننده این دیدار شدند...


اما شور و هیجان وصف ناپذیری در سالن حکم فرما بود و هرچند در ابتدای مسابقه تیم سپاهان از ثامن الحجج سبزوار پیش افتاد اما با تعویض های پی درپی و ارائه تاکتیک های متفاوت تیم ثامن توانست از حریف خود پیش بیفتد و از این برتری خود استفاده کند و در نیمه اول با نتیجه 13بر 10 حریف خود را شکست دهد.

نیمه دوم بازی نیز سبزوار توانست برتری خود را بر حریف اصفهانی غلبه کند به طوری که در دقیقه 20 نیمه دوم حتی اختلاف را به پنج گل رساندند و شاگردان رافائل اسپانیایی 21بر 16 از شاگردان رحیم زاده پیش افتادند.

اما عجله در نزد بازیکنان و سوتهای مکرر داوران کرمانشاهی بازی را نزدیک تر کرد اما این تیم سبزوار بود که توانست 23بر 21 حریف خود را شکست دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد