سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ادعاهای مضحک


ادعاهای ..... سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان


پاسخ مهد هندبال را در پایان مطلب بخوانید


پنج مرتبه دیگر با ثامن الحجج سبزوار بازی کنیم این تیم را می بریم

فدراسیون نمی خواهد سپاهان قهرمان شود / هندبال به قهقرا می رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: عده ای به دلیل منافع شخصی باند تشکیل داده و قصد نابودی هندبال اصفهان را دارند و کاری کرده اند که در حال حاضر از این رشته زده شده ام.

مجید رحیم زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر ثامن الحجج سبزوار اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی بسیار سختی را مقابل این تیم داشتیم چرا که تیم سبزوار در هر پست از چندین بازیکن آماده ملی پوش و خارجی سود می برد.
وی با اشاره به حواشی دیدار تیمش برابر ثامن الحجج سبزوار تاکید کرد: بازی کردن در سبزوار شرایط خاص خودش را دارد، 3 تا 4 هزار هوادار مشتاق سبزواری داخل و بیرون سالن برای تماشای این دیدار آمده بودند و جو بسیار سنگینی بر این بازی حاکم بود و به طور طبیعی بازی کردن در چنین شرایطی بسیار سخت است.
* از پوکه فشنگ تا سنگ و فحاشی در سبزوار نصیب بازیکنان ما شد
سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: نیمه نخست دو تیم بازی خوبی را مقابل یکدیگر به نمایش گذاشتند و نیمه نخست را با وجودی که دو پنالتی از دست دادیم با اختلاف 10 بر 13 واگذار کردیم اما نیمه دوم را بسیار بهتر ظاهر شدیم و از دست دادن پنالتی و فشار تماشاگران موجب شد نتیجه این دیدار را واگذار کنیم.
وی با اشاره به هواداران تیم سبزواری تصریح کرد: به وجود چنین تماشاگرانی در ایران و سبزوار می بالیم چراکه در سطح ایران نظیر ندارند.
سرمربی تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: اما در کمال تاسف در جریان بازی شاهد حرکاتی از برخی از این تماشاگران بودیم که موجب تاسف بود.
وی گفت: این تماشاگران با الفاظ رکیک و سنگ پذیرایی بسیار خوبی از تیم ما به عمل آوردند و به خصوص دروازه بان تیم ما را مورد لطف خودشان قرار دادند.
رحیم زاده ادامه داد: در این بازی هواداران تیم ثامن الحجج سبزوار انواع سنگ، بطری و حتی پوکه فشنگ و سکه را به سمت بازیکنان تیم ما پرتاب می کردند که موجب شده بود تمرکز تیم ما بهم بریزند.
وی با اشاره به کمبود نیروی انتظامی در این دیدار افزود: در این بازی تنها حدود هفت تا 8 نفر از عوامل نیروی انتظامی مسئول حفظ امنیت این بازی بودند که این تعداد کم به هیچ عنوان نمی توانستند در مقابل این تعداد هوادار بسیار زیاد بازی را کنترل کنند.
*داوری 10 تا 15 مرتبه به سود ثامن الحجج سبزوار سوت زد
سرمربی تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه در این دیدار هرکاری انجام شد تا تیم سبزوار پیروز از میدان خارج شود افزود: 26 سال است به عنوان بازیکن در بالاترین سطح هندبال کشور بازی کرده و 18 سال به عنوان بازیکن در تیم ملی با بیش از 124 بازی حضور داشته ام و موردی در هندبال وجود ندارد که از آن آگاهی نداشته باشم و فردی نیستم که به تازگی به این رشته آمده باشم و باید بگویم با توجه به شناختی که از رشته هندبال دارم با اطمینان می گویم که داوری قریب به 10 تا 15 سوت به سود تیم سبزوار زد.
وی با بیان اینکه ناحقی بسیاری در این بازی در مورد تیم ما وجود داشت تاکید کرد: آیا باید تنها به این دلیل که یک تیم هزینه بسیاری کرده و در زمین خودش بازی می کند به سودش سوت زد و حق را ناحق کرد.
رحیم زاده ادامه داد: تیمی مانند کویت هم به دلیل نفوذی که در هندبال آسیا داشتند و با استفاده از دست های پشت پرده، سال ها توانستند از این امتیاز استفاده کنند و در آسیا حرف های بسیاری برای  گفتن داشتند اما به محض رفتن ناظر صاحب نفوذشان در آسیا این تیم هم از سال 1386 به بعد دیگر نتوانست عناوین گذشته خود را تکرار کند و اثری از این تیم را دیگر در سطح آسیا شاهد نیستیم.
* هندبال ایران به قهقرا می رود
وی با اشاره به تیم هندبال سپاهان اضافه کرد: این تیم سالیان متمادی است که قهرمان ایران نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در رده های پایه شده است اما عده ای به هر نحوی که شده قصد دارند این قهرمانی ها را از سپاهان بگیرند.
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: هندبال ما رو به نابودی است، چه اتفاقی برای تیم های نوجوانان و جوانان ما رخ داده، مربیان خوب ما چه شد و با ادامه این وضعیت هندبال ایران به قهقرا می رود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا داوری در دیدار با ثامن الحجج سبزوار غرض ورزانه بود یا خیر تاکید کرد: نمی دانم به واقع چه قضیه ای در این داوری وجود داشت تنها امیدوارم دست های پشت پرده در این قضاوت وجود نداشته باشد.
* پنج مرتبه دیگر هم با ثامن الحجج سبزوار بازی کنیم این تیم را می بریم
رحیم زاده با بیان اینکه اگر مافیا در هندبال هم وجود داشته باشد بازهم شاهد سقوط هندبال کشور خواهیم بود افزود: حاضریم در صورتی که شرایط عادی و منصفانه باشد پنج مرتبه دیگر هم با همین تیم سبزوار مسابقه بدهیم و اطمینان داریم که از این بازی ها حداقل  سه دیدار را با برد پشت سر می گذاریم و برای این حرفم ادعا دارم.
وی با بیان اینکه بگذارید تیم ها در هندبال حق واقعی خودشان را بگیرند تصریح کرد: ورزش با پول به جلو نمی رود بلکه  این کارکردن و عرق ریختن است که جایگاه تیم ها را مشخص می کند و در بازی با سبزوار هم تمام شرایط برای باخت سپاهان آماده بود و به اهدافشان هم رسیدند چراکه دست های پشت پرده کار خود را بسیار عالی انجام داده بود.
سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: تلاش ما در حال حاضر بی فایده است چون باخت ما برابر تیم سبزوار یک سناریوی از پیش تعیین شده بود و در صورتی که یک یا دو اشتباه در این بازی صورت می گرفت حرفی نبود اما بین 10 تا 15 مرتبه داوری به ضرر ما سوت زد.
*عده ای با باند بازی قصد نابودی هندبال اصفهان را دارند
وی با بیان اینکه نباید به ناحق و به هر قیمتی یک تیم را بالا و یک تیم را پایین آورد تصریح کرد: این کارها موجب می شود انگیزه از تیم و جوانان ما گرفته شود.
رحیم زاده تاکید کرد: عده ای به دلیل منافع شخصی باند تشکیل داده و قصد نابودی هندبال اصفهان را دارند و کاری کرده اند که در حال حاضر از این رشته زده شده ام.
وی با تاکید بر اینکه هندبال اصفهان همیشه پابرجا می ماند افزود: قهرمانی از چنگ اصفهان در نمی آید مگر با انجام این گونه کارها و با این شرایط این ورزش نباشد بهتر است.
سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: روزی اگر محکمه ای باشد این افراد باید جوابگو باشند، شاید عده ای بگویند چون باخته این حرف ها را می زند و صحبت هایم به مزاج برخی ها خوش نیاید و بسیار تلخ باشد اما من حقیقت را می گویم و شاید با محرومیت هم مواجه شوم.
وی گفت: در بازی های گذشته با اختلاف های بسیار بیشتری نیز دیدارهای خود را واگذار کرده بودیم اما هیچ گاه اعتراض نکرده بودم اما در مورد این بازی اعتراض دارم چراکه جای بحث بسیار زیادی در موردش وجود دارد.
* قصد دارند به صورت بسیار زننده ای قهرمانی را از سپاهان بگیرند
رحیم زاده تاکید کرد: در ابتدای فصل همه می گفتند سپاهان رتبه چهارم را هم به دست نمی آورد اما اکنون که دیده اند سپاهان در بالای جدول حضور دارد قصد دارند به صورت بسیار زشت و زننده ای قهرمانی را از سپاهان بگیرند.
وی تاکید کرد: حرف ما این است که داوران سوت را به حق بزنند، نه به سود و نه به زیان ما عمل کنند و باید بگویم این داوران چگونه به خودشان جرات می دهند حق را ناحق کرده و زمانی که توانایی ندارند یک دیدار را سوت بزنند.
* فدراسیون خودش را به خواب خرگوشی زده
سرمربی تیم هندبال سپاهان افزود: فدراسیون به خواب خرگوشی رفته و هر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد، قهرمانی با کار و زحمت به دست می آید و نمی شود به سپاهان گفت که چرا همیشه تو قهرمان می شوی، هر تیمی هم که قصد داشته باشد قهرمان شود باید تلاش کند.

وی ادامه داد: امیدوارم افرادی که قصد دارند هندبال سپاهان را زمین بزنند در کارشان موفق باشند.


آقای رحیم زاده عزیز شما که معتقدید برخی(فدراسیون) می خواهد سپاهان قهرمان نشود و یعنی ثامن الحجج قهرمان شود اگر کمی دقت کنید سال گذشته به لطف تفاضل گل قهرمان شدید و تیم های هپکو اراک و فولاد نوین در سبزوار حاضر نشدند چرا در سال گذشته فدراسیون مکاتبه ای با باشگاه سپاهان جهت برگزاری دیدار سبزوار و فولاد نوین نکرد و امسال به زور می خواستند که ارومیه در اصفهان حاضر نشود و به جرم عدم حضور فقط در اصفهان این تیم را از لیگ برتر کنار گذاشتند و حال چرا سال گذشته این رفتار را با هپکو و فولاد نوین نکردند البته ما نویسندگان این وبلاگ با کنار گذاشتن تیم ها از لیگ برتر به شخصه مخالفیم و از آن مخالف تر با رفتار دو گانه فدراسیون

آقای رحیم زاده بزرگوار آیا حاضرید فیلم بازی را مجدداً ببیند و مشاهده کنید داوران محترم در لحظاتی از این بازی سنگین و حساس سبزوار را محکوم به بازی 4 نفره و 5 نفره در مقابل سپاهان کردند.

آیا تعداد دو دقیقه های تیم ثامن الحجج را شمرده اید و صحبت از سوت های اشتباه می کنید

سرمربی محترم تیم هندبال سپاهان اصفهان ما به شما بعنوان یک سرمایه هندبال ایران افتخار می کنیم اما قبول کنید که سپاهان اقتدار سالهای گذشته را ندارد مگر قرار باشد عدم حضور ایمان جمالی و الله گرم استکی در یک تیم تأثیری نداشته باشد جای تعجب است باید قبول کنیئ و بپذیرد که تیم سپاهان نتوانسته است خلاء این دو بازیکن را جبران کند

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 02:00

یکی نیست به این اقا بگه جلو میوفتی عقب نمونی؟؟!!
٢٢ دقیقه از نیمه دوم تیم سبزوار ٦ نفره بود و ٤ دقیقه ٤ نفره ولی بازم نمیتونستید گل بزنید برید جمع کنید بابا.رافائل همچین فیتیله پیچشون کرده بود دهنشون وا مونده بود.بازیکنای ما به خاطر کوچکترین اعتراض به داور تو نیمه دوم ٣تا ٢ دقیقه گرفتند!(طالبی مسکنی بیجاری) بله داور به طور محسوس به نفعشون سوت نزد ولی این حرفا چیه دیگه جنبه باخت داشته باشید.حالا این حرفو یک غیر اصفهانی بزنه یک چیزی!!! همه عالم میدونند مافیا خود سپاهانه!! تو بازی تبریز داور اصفهانی میذاشتند! تو بازی با کرمان ٢نفر مارو اخراج کرد داور اصفهانی واقعا خجالت داره. اینا اینو نگند چی بگند
خدا جوابشونو میده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد