سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آسیا منتظر ثامن الحجج


دکتر سیدابوالفضل میرعلی:


انتظار ما حضور دو تیم ثامن الحجج در مسابقات هندبال باشگاههای آسیاست


مشهد/مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در جلسه با کادر فنی و اعضای تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: موفقیت شما در لیگ برتر هندبال کشور موجب بازگشت عزت به هندبال مشهد شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،دکتر سیدعلی اکبر هاشمی جواهری در آستانه دیدار حساس تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با تیم فولاد مبارکه سپاهان که روز 26 بهمن ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می شود در حضور مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم هندبال گفت: در ابتدای فصل لیگ برتر هندبال هیچ کس فکر نمی کرد تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد بتواند تا این مرحله پیش بیاید که تا رسیدن به قهرمانی یک گام فاصله داشته باشد.

وی افزود: به لطف خداوند، پشتیبانی های آقای دکتر میرعلی و زحمات سرپرست و سرمربی، این تیم توانست ارزش ها و پتانسیل خود را به رخ همگان بکشاند که نوید روزهای خوبی برای ورزش هندبال استان و به خصوص مشهد را در برخواهد داشت.

هاشمی جواهری یادآورد شد: تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد تا به اینجا هم توانسته است عزت، اعتبار و شور و نشاط را به جامعه هندبال استان بازگرداند.

وی ابراز امیداوری کرد که تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد بتواند با روحیه و انگیزه بالا قدم بلند آخر را به درستی بردارد و با موفقیت در بازی با نماینده اصفهان سهمیه آسیا را برای استان و مشهد به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تیم های هندبال ثامن الحجج(ع) در مسابقات لیگ برتر کشور به کار خواهد برد، اظهار کرد: از آقای میرعلی درخواست می کنم که به حمایت خود از تیم های ورزشی استان تداوم بخشند.

دکتر سیدابوالفضل میرعلی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) در این نشست صمیمی بیان کرد: این موسسه با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی پا به عرصه ورزش گذاشته است و به دنبال راه یابی به عرصه های جهانی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان حاضر در تیم های ثامن الحجج(ع) اعم از هندبال مشهد و سبزوار، کشتی آزاد، والیبال نشسته و جودو جزو خانواده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) محسوب می شوند گفت: من با عشق به این جوانان است که در 2 سال گذشته هزینه ای چند میلیارد تومانی انجام داده ام و این موضوع را از افتخارات خود می دانم.

وی با اشاره به بازی در پیش روی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: امیدواریم با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حقی از ما در اصفهان ضایع نشود و بتوانیم با همت بازیکنان این تیم و تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار 2 سهمیه آسیا را در خراسان رضوی نگه داریم.

همچنین  تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد در بازی دور رفت با تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان این تیم را با نتیجه 32 بر 20 مغلوب کرد و در صورت پیروزی مجدد در دور برگشت مقابل این تیم تا حد زیادی قهرمانی خود را در لیگ برتر هندبال کشور در فصل جاری قطعی خواهد کرد.

شایان ذکر است این تیم بعد از این مسابقه، در2 بازی پایانی خود در لیگ برتر میزبان تیم های هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار و شهرداری تبریز خواهد بود./ع

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 12:38

سلام لطفا تاریخ بازی سبزوار و مشهد رو اعلام کنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد