سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

خراسان با نام امام رضا (ع) بیشتر از گذشته باید بدرخشد


دکتر میرعلی در مراسم جشن قهرمانی تیم های ثامن الحجج:

 

خراسان با نام امام رضا(ع) در عرصه ورزش باید بیشتر از گذشته بدرخشد


مراسم جشن قهرمانی تیم های مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج با حضور گرم هواداران و مسئولین شهرستان برگزار شد


این مراسم که قرار بود ساعت 16 برگزار شود با تأخیر حدود یک ساعته آغاز شده بود و هواداران همانند مسابقات قبل از آغاز مراسم خود را به سالن سربداران رسانده بودند.


نکته جالب توجه حضور امام جمعه محترم سبزوار حاج آقای ابراهیمی بود که از اولین مسئولین حاضر در محفل به شمار می رفت

 مراسم با تلاوت قرآن قاری برجسته شهرستان و استان آقای محسن رشید آغاز شد و با اجرای امیرهادی بلوکی ادامه داشت و مراسم مرشد خوانی و اجرای حرکات باستانی نوجوانان و جوانان باشگاه ثامن الحجج سبزوار از برنامه های بعدی بود.


بعد از این برنامه حاضرین از تلاوت زیبای قاری نوجوان ابوالفضل طبسی بهره بردند و بعد مراسم ورزشی طناب بازی نوجوانان سبزواری بود که با تشویق و همراهی تماشاچیان همراه بود.


مراسم بعدی سخنرانی دکتر سیدابوالفضل میرعلی بود که ایشان ضمن ابراز پاسخ به احساسات هواداران گفت: خراسان با نام امام رضا(ع) در ایران می درخشد و این درخشش بایستی در عرصه ورزش و آنهم با نام امام رضا(ع) تجلی یابد و سرچشمه این درخشش از سبزوار آغاز شده است.


رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج افزود: افتخارات ورزش سبزوار در سال گذشته بسیار زیاد بود و جامعه ورزش ایران بایستی به این مهم اعتراف کنند وقتی کشتی کیران ثامن الحجج سبزوار در مازندران ، سبزوار و ورزشگاه آزادی می توانند نماینده مازندان را خاک کنند نشان از درخشش ورزش سبزوار و استان خراسان رضوی است البته که ما احترامی خاصی برای همه ورزشکاران و ورزشکاران مازندران قائل هستیم.


مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج گفت: برای ما این مهم است که دو تیم ثامن الحجج قهرمان و نائب قهرمان لیگ برتر هندبال شدند و از مربیان تیم ثامن الحجج سبزوار که بعد از بازی پایانی سعه صدر داشتند و زیاد مصاحبه نکردند تا بحث اتفاقات هفته پایانی از مجاری قانونی خود پیگیر شود تشکر می کنم.


 دکتر سید ابوالفضل میرعلی با اشاره به تلاوت زیبای ابوالفضل طبسی گفت: مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج 40 کانون قرآن در سطح شهرستان سبزوار زیر نظر امام جمعه محترم سبزوار راه اندازی خواهد کرد تا جوانان دیار حاج ملاهادی سبزواری با قرآن بیشتر از گذشته آشنا شوند چرا که حاج ملاهادی سبزواری شرح منظومه ای دارد که بعد از این همه سال هنوز نتوانسته اند همه این کتاب ارزشمند را در دانشگاهها تدریس کنند.


حامی نام آشنای ورزش خراسان افزود:جوانان سبزوار با مأنوس با قرآن و ورزش خواهیم ساخت و جوانان این خطه این مهم را عملی خواهند نمود.


در پایان این مراسم از نام آوران و قهرمانان تیم های ثامن الحجج سبزوار تشکر و قدردانی شد و همچنین کاپ قهرمانی و جام سومی مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان به تیم های ثامن الحجج سبزوار و شهید شاهرخ شکوهی کردستان اهداء شد.


عشق فقط یک کلام  

            

رضا(ع)


نظرات 3 + ارسال نظر

ازاینکه به ماسرزدیدکمال تشکر راداریم.شما باکمال افتخار لینک شدید.

جوادحسنی یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 15:48 http://www.handballelordegan.blogfa.com/

سلام به خراسان و خراسانی ها الخصوص آقامون امام رضا و همچنین شما دوستان عزیز آقایان حسین پور و قربانی امیدواریم روزی برسد که هندبال هم مثل فوتبال توی ایران بدرخشد پس تلاش کنید.علی یارتون

هندبال سرایان یکشنبه 20 اسفند 1391 ساعت 20:50 http://www.handballsarayan.blogfa.com/

با سلام خدمات شما دوست عزیز.باعثه افتخاره که به وبلاگ من سرزدید.امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشید.من وب شما را لینک کردم.شما هم خواستید لینک کنید.ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد