سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ادعای جالب


هندبالیست های اصفهانی سال جدید را با انتقاد  آغاز کردند

مجید رحیم زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص پشتوانه سازی در تیم هندبال فولاد مبارکه عنوان داشت: بازیکنان ما از رده نوجوانان جذب باشگاه شده و به مرور تا رده سنی بزرگسال بالا آمده اند. ما سال هاست که در این زمینه فعالیت داریم و نباید با باشگاهی که به تازگی در هندبال عرض اندام می کند، مقایسه شویم.


وی همچنین تاکید کرد: برخی سبزوار را مهد هندبال ایران معرفی می کنند در حالی که تیم این شهر از 2 بازیکن بومی در ترکیب فصل گذشته خود بهره برد و سایر بازیکنان این مجموعه از خارج سبزوار به خدمت گرفته شده بودند.

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه با اشاره به این که در مسابقات لیگ، این تیم از مربیان و بازیکنان بومی استفاده کرد، خاطر نشان کرد: در این بین می توان به ریشه دار بودن یک ورزش و یک تیم در شهری پی برد. درست نیست که عده ای تیم های خود را با سپاهان مقایسه می کنند.

رحیم زاده افزود: امروز مربیان و بازیکنان اصفهانی در سراسر کشور فعال هستند. 10 بازیکن اصفهانی لژیونر هستند، کدام تیم دیگر این پتانسیل را دارد؟ 3 بازیکن ما در عراق مشغول هستند، ایمان جمالی در مجارستان است و الله کرم استکی و میلاد مسائلی در لیگ هندبال قطر فعالیت دارند.

وی با اشاره به این که در باشگاه ما کار ریشه ای انجام شده و می توان امید داشت که آینده ای روشن تر از این پیش روی هندبال اصفهان ترسیم شود، ابراز امیدواری کرد: در حال حاضر رشته هندبال که مادر ورزش های توپی محسوب می شود، اسپانسر ندارد. امیدواریم این نقیصه هم با درایت مسئولین باشگاه و فدراسیون حل شود.

پاسخ ما:

آقای رحیم زاده برخی از این ها را که نام بردید اصفهانی نیستند و فقط در اصفهان بازی می کرده اند
چرا بی خودی می گوید دو بازیکن سبزواری درتیم ثامن بوده اند مگر امیر مسکنی کجایی است ، هادی طالبی ، اکبر خوش نویس ،  کاپیتان خوش اخلاق ثامن الحجج و امید یگانه و... کجایی هستند 

سبزوار مهد هندبال است چرا که در روزگای تیم ملی هندبال ایران را سبزواریها تشکیل می دادند و هندبال ایران را با نام سبزوار می شناختند و تیم های آسیایی فراوانی به سبزوار جهت برگزاری مسابقات می آمدند در زمانی که هندبال در ایران اسلامی چندان شناخته شده نبود

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصر دوشنبه 19 فروردین 1392 ساعت 14:13

البته بنده خدا حق داره منم که تیمم بعد از 10 سال قهرمانی بیادو سوم بشه میسوزم
پارسالم همه دیدن که چه طوری قهرمان شدن !!!!
بنده خدا یادش رفته ی زمانی بازیکن نبود تیم پیکان سبزوار به عنوان تیم ملی میرفت تو مسابقات ، البته به قول این بنده خدا احتمالا بازیکنای اون موقع سبزوار هم اصفهانیا بودن
براتون متاسفم که چشم ندارین ببینین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد