سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

خبری از رسانه ها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

تا قطعی شدن نهایی، نام تیم جدید هندبال را اعلام نمی کنیم

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: جایگزینی اسپانسر دیگری به جای سپاهان تا حدود 99 درصد قطعی شده اما با احتساب یک درصد باقی مانده تا زمانی که نهایی نشده، نام تیم به طور رسمی اعلام نمی شود.

فرامرز می آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به عدم حضور قطعی تیم سپاهان در لیگ برتر، تلاش هایی را برای جذب اسپانسر آغاز کردیم.
وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته بیان کرد: در حال حاضر با سه اسپانسر مذاکراتی صورت گرفته است اما به دلیل اینکه ممکن است مسائلی غیر قابل پیش بینی رخ بدهد، تا نهایی شدن نمی توانیم نامی از این اسپانسر ببریم.
رئیس هیئت هندبال استان اصفهان ادامه داد: مذاکرات خوب پیش می رود و تا دو سه روز آینده تیم جدید هندبال اصفهان مشخص می شود.
وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم سهمیه لیگ برتری اصفهان از دست برود، تصریح کرد: هندبال اصفهان ظرفیت بسیار بالایی داشته و عدم حضور تیم سپاهان ضربه بزرگی به ورزش اصفهان بود.
می آبادی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر احتمال انتقال بازیکنان و کادر فنی سپاهان به تیم جدید تاکید کرد: بازیکنان تیم سپاهان سرمایه های هندبال اصفهان هستند و به طور حتم تیم جدید نیز از این سرمایه ها استفاده خواهد کرد.
انتهای پیام/63006

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد