سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آغاز لیگ برتر هندبال

لیگ برتر هندبال 25مرداد کلید می‌خورد

رقابت‌های لیگ برتر هندبال کمتر از یکماه دیگر برگزار می‌شود و 12 تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برای بررسی چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فصل 1392 و دلیل به تعویق افتادن زمان آغاز مسابقات به گفت و گو با علی پورمقدم رئیس جدید کمیته مسابقات فدراسیون هندبال نشست. شرح این پرسش و پاسخ را می‌خوانید:

طبق اعلام قبلی فدراسیون قرار بود که مسابقات لیگ برتر هندبال از 15 تیر ماه آغاز شود، به چه دلیل برگزاری رقابت‌ها به تعویق افتاده است؟

طبق جلسه‌ای که در ابتدای سال برگزار کردیم و نمایندگان هیات ها و باشگاه‌ها در سال جدید حضور داشتند تصمیم گرفتیم از 29 خرداد جلسه قرعه کشی لیگ را برگزار کنیم. در این تاریخ 12 تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کردند. اما با توجه به دلایلی همچون انتخابات ریاست جمهوری و تغییر و تحول مدیریت کشور و ... که از سوی باشگاه ها مطرح می‌شد تصمیم بر آن شد که مسابقات را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنیم. در نهایت آغاز رقابت‌های لیگ به تاریخ 25مردادماه موکول شد.

در هفته چند مسابقه برگزار می‌شود و رقابت‌های لیگ برتر هندبال سال 1392 چه مدت طول می‌کشد؟

کل مسابقات در 22 هفته برگزار می‌شود در هفته شش مسابقه برگزار می‌شود و در 10 اردیبهشت 1393 هم رقابت‌های لیگ برتر هندبال پایان می‌گیرد. ما در نیم فصل دو ماه و نیم تعطیلی داریم تا برنامه های تیم ملی و همچنین نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا پیگیری شود. در بین تعطیلی‌های لیگ هم مسابقات دسته یک و دسته دو برگزار می‌شود. بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات آسیایی نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال پیگیری می‌شود.

مبلغ ورودی لیگ برتر هندبال امسال چقدر بوده و چند تیم آن را پرداخت کرده‌اند؟

امسال 220 میلیون تومان مبلغ ورودی بوده است. مهلت پرداخت ورودی برای تیم‌ها تاریخ 10 مردادماه اعلام شده است. قرار شده که سه تیمی که تا کنون ورودی لیگ را پرداخت نکرده‌اند تا پایان مهلت اعلام پده ورودی را پرداخت کنند.

چه تیم‌هایی در لیگ برتر هندبال امسال شرکت می‌کنند؟

ثامن الحجج سبزوار، ثامن الحجج مشهد، صنعت مس کرمان، هپکوی اراک، نیروی زمینی، کاسپین قزوین، پارس مس اصفهان، نفت و گاز گچساران، صنایع بافق یزد، فولاد مبارکه سپاهان، صبای قم و شهرداری تبریز در لیگ برتر امسال شرکت می‌کنند. شهرداری ارومیه هم برای حضور در لیگ هندبال اعلام آمادگی کرده است اما از آنجایی که این تیم دیرتر از موعد مقرر درخواست داده است فعلا با حضور این تیم موافقت نکرده ایم.

فصل نقل و انتقالات بازیکن در لیگ هندبال چه تاریخی بسته می‌شود؟

یکماه قبل از شروع مسابقات فصل نقل و انتقالات بسته می‌شود. البته از آنجایی که تاریخ دهم مرداد به عنوان آخرین مهلت پرداخت ورودی و ثبت نام اعلام شده است ممکن است تاریخ نقل و انتقالات را تمدید کنیم. البته تا کنون هیچ درخواستی در این باره نداشته ایم.

نظرات 2 + ارسال نظر
Masoom سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 12:05 http://BRAINYGIRL.BLOGFA.COM

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم
ممنون که به وبم اومدی
خوشحال شدم بازم بیا

حامد جمعه 11 مرداد 1392 ساعت 13:33 http://www.hamedhandball.blogfa.com

لطفا به اتاق چت روم ما یعنی پاتوق هندبالیست ها ی ایران سر بزنید و عضو شوید
آدرس چت روم : http://201381135055102.irchat.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد