سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

اعتراف

سخنان جالب و شنیدنی سعید برخورداری 

 

تیم امسال نیک اندیش تیمی در حد قهرمانی نیست 

 

سپاهان انتظارش قهرمانی بود در صورتی که تیم هندبال برای قهرمانی بسته نمی شد

بازیکن هندبال تیم نیک‌اندیش اصفهان:

شرایط تیم هندبال نیک‌اندیش اصفهان امیدوار کننده است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن هندبال تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان گفت: تیم امسال نیک اندیش تیمی در حد قهرمانی نیست، اما امیدوار هستیم که مانند سال های گذشته بتوانیم در لیگ برتر حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سعید برخورداری در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون شرایط تیم نیک اندیش شهرداری اظهار کرد: با توجه به این که این تیم به تازگی کار خود را شروع کرده است، شرایط خوبی در تیم حکم فرما است، اما مطمئن باشین که این تیم نیز در مدت رقابت ها، تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و برای کسب مقامی در شان نام اصفهان وارد رقابت های لیگ برتر هندبال شده است.

وی با اشاره به حضور چندین بازیکن از تیم سابق فولاد مبارکه سپاهان در تیم نیک اندیش بیان کرد: از بین بازیکنان سابق هندبال فولاد سپاهان تنها من، محمد رضا جعفرنیا، علی مانیان، حسین رحمتی و امیر حسین سالمی در تیم نیک اندیش شهرداری حضور داریم و بقیه بازیکنان به دلایل مختلفی در این تیم حضور ندارند.

بازیکن هندبال تیم نیک‌اندیش در مورد تفاوت این تیم با تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم سپاهان از نظر اسمی تیم بزرگی بود، اما شرایطی که در چند سال گذشته برای ما در این تیم به وجود آمده بود شرایط خوبی نبود، سپاهان انتظارش قهرمانی بود در صورتی که تیم هندبال برای قهرمانی بسته نمی شد و در سال های آخر تیم ما تیمی نبود که در لیگ برتر و در رقابت با رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: سپاهان بیشتر به سمت تیم داری در رشته فوتبال رفته است، زیرا هم هواداران و هم باشگاه بیشتر نگاهشان به سمت فوتبال است و فوتبال باشگاه نیز نتیجه های خوبی را نسبت به هزینه هایی که می کنند به دست می آورد.

برخورداری گفت: من به این تیم تازه تشکیل شده بسیار امیدوار هستم، زیرا این تیم آرامش دارد و از حاشیه ها دور است و فکر بازیکنان نیز از این لحاظ راحت تر است. با این شرایط حس می کنم تیم روند خوبی را  ادامه می‌دهد.

وی در باره امید به قهرمانی در لیگ امسال اظهار کرد: امسال به صورتی بازیکنان در بین تیم ها پخش شده اند که تا مقداری می توان گفت عادلانه نیست و اکثر بازیکنان ملی پوش در تیم سبزوار هستند، این موضوع می تواند برای تیم ملی خوب باشد، اما برای رقابت در لیگ برتر تا حدودی کار برای بقیه تیم ها مشکل شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
d شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 12:36

سلام.ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. حتما بروراستی وبت خیلی عالیه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد