سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

خبرگزاری ایمنا و...

 گردوخاک ثامن در نقل و انتقالات

جمع استکی‌ها در سبزوار جمع شد/گردوخاک ثامن در نقل و انتقالات

خبرگزاری ایمنا: پس از پیوستن الله‌کرم استکی به تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار، سجاد استکی نیز برای فصل بعد با این تیم به توافق رسید.

به گزارش ایمنا، سجاد و الله‌کرم استکی برادران ملی‌پوش هندبال ایران که در سال‌های گذشته در کنار هم در تیم سپاهان به میدان می‌رفتند و با این تیم قهرمان لیگ برتر شده بودند، پس از یک فصل جدایی، دوباره فرصت بازی در کنار یکدیگر را این بار در ترکیب ثامن‌الحجج سبزوار پیدا می‌کنند.
الله‌کرم که سال گذشته به لیگ قطر و تیم السد این کشور پیوست، پس از یک فصل بازی در این تیم، چندی پیش با سبزواری‌ها به توافق رسید و به ایران بازگشت. 
سجاد برادر کوچکتر او نیز که یک ماه و نیم قبل در گفتگو با ایمنا از احتمال پیوستنش به لیگ یک کشور اروپایی خبر داده بود، فعلاً در ایران ماندگار شده است و فصل پیش‌رو را در کنار برادرش در سبزوار سپری خواهد کرد.
ثامن‌الحجج سبزوار تیم قهرمان و البته متمول هندبال ایران علاوه بر این دو مهره ارزشمند، پویا نوروزی و سجاد ندری دو ملی‌پوش تیم‌های نیروی زمینی تهران و صنعت مس کرمان را هم به خدمت گرفته است و با این شرایط، بخت نخست کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود.
ثامن‌الحجج در هفته اول لیگ برتر در سالن سربداران سبزوار، میزبان نیروی زمینی تهران خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد