سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

لیست بازیکنان تیم هندبال ثامن الحجج

بنا به درخواست شما عزیزان ، خوانندگان محترم وبلاگ مهد هندبال ایران  

بزودی لیست کامل بازیکنان این فصل تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار جهت استحضار منتشر می شود 

لیست اولیه + تکمیلی

 

جدول لیست بازیکنان

ردیف

نام بازیکن

پست بازیکن

باشگاه فصل قبل

1

حجت راه شناس

گوش چپ

ثامن الحجج سبزوار

2

هادی طالبی

پخش

ثامن الحجج سبزوار

3

الله کرم استکی

پخش

العربی قطر

4

سجاد استکی

بغل چپ

سپاهان اصفهان

5

محمد سیاوشی

دروازبان

ثامن الحجج سبزوار

6

ایمان کوثری

دروازبان

ثامن الحجج سبزوار

7

علی اکبر خوشنویس

گوش چپ

ثامن الحجج سبزوار

8

حسن خلیقی

بغل راست

ثامن الحجج سبزوار

9

رحیم مؤمن زاده

بغل چپ

ثامن الحجج سبزوار

10

مهدی بیجاری

خط زن

ثامن الحجج سبزوار

11

مجتبی حیدرپور

خط زن

ثامن الحجج سبزوار

12

محمدرضا رجبی

بغل چپ

ثامن الحجج سبزوار

13

احمد رمضانی

گوش چپ

ثامن الحجج سبزوار

14

پویا نوروزی

پخش

نیروی زمینی ارتش

15

محمد عرفان سعیدی

خط زن

16

سجاد ندری

بغل راست

صنعت مس کرمان

17

میلاد مسائلی

گوش راست

السد قطر

18

امید سه کناری

گوش راست

ثامن الحجج سبزوار

19

امیر مسکنی

دروازبان

ثامن الحجج سبزوار

شایان ذکراست مسعود ظهرابی و دو بازیکن خارجی فصل قبل در این فصل با سبزوریها نخواهند بود و امید یگانه ، امیر قاسمی و مصطفی منفرد به تیم ثامن الحجج مشهد پیوسته اند  

جدول کادر فنی

ردیف

نام

سمت

1

رافائل گیخوزا

سرمربی

2

حاج  حمید شجاع

مربی

3

رضا پیمانی

مربی

4

دکتر مشکانی

پزشک

5

دکتر امیر ساسان

پزشک تغذیه

6

علی بخشی

ماساژور

7

رضا سنگسری

ماساژور

نظرات 3 + ارسال نظر
iman دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 10:46 http://game-android.ir

سلام ممنون میشم منو به اسم دانلود بازی آندروید لینک کنی و خبر بدی لینکت کنم

بدو تو خنده ! دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 10:53 http://bodo2khande.mihanblog.com

سلام ، خوبی؟؟ خیلی وبلاگ خفنی داری !
من مدیر وبلاگ بدو تو خنده هستم ، ازت خواهش میکنم به وبلاگ من هم بیای و نظر بدی ، ممنون !
راستی اگر با تبادل لینک موافق بودی من رو با اسم بدو تو خنده لینک بکن ، بعدش بهم خبر بده تا من هم تورو لینک بکنم !

Www.Bodo2Khande.MihanBlog.Com

هوادار دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 11:12

ممنون از توجهتون به خوانندگان وبلاگ

ممنون از لطف شما و منتظر نقطه نظرات شما خوبان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد