سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

قهرمان لیگ برتر هندبال توسط مربی تیم اصفهان مشخص شد


سرمربی تیم هندبال مس فلاورجان گفت:
 از همین حالا قهرمان لیگ برتر هندبال مشخص است. 
 
غلامی: قهرمان لیگ هندبال مشخص است/ مسئولان، دربی ۷۷ را با میلیاردرهایش ندیدند؟!
به گزارش ورزشی نیوز،مصطفی غلامی درمورد شرایط تیم هندبال مس فلاورجان پیش از آغاز هفته پنجم و دیدار برابر نیک اندیش اصفهان اظهار داشت: این هفته باید در خانه به مصاف همشهری خود برویم. هر دو تیم در حال آماده‌سازی هستند، اما به خوبی می‌دانیم که تیم حریف بهتر از ما است. امیدواریم با برنامه‌ای که در هفته گذشته داشتیم بتوانیم این هفته دست پر میدان را ترک کنیم.

وی ادامه داد: هندبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد؛ اما تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیریم. ما و نیک‌ اندیش مانند استقلال و پرسپولیس هستیم و با هم کری‌خوانی داریم. هرکس کمتر اشتباه کند می‌تواند پیروز باشد.

سرمربی تیم هندبال مس فلاورجان گفت: لیگ امسال مزایایی دارد که برای مثال به غیر از تیم‌هایی مانند ثامن الحجج، سایر تیم‌ها در یک سطح هستند تا برای کسب مقام دوم تا آخر بجنگند. بدون شک تیم سبزوار هم قهرمان مسابقات خواهد بود. این تیم خود را برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می کند و صددرصد قهرمان خواهد شد.

غلامی افزود: کدام بازیکن شایسته در هندبال ایران وجود دارد که در این تیم حضور نداشته باشد؟ بهترین‌های هندبال ایران در سبزوار حضور دارند و بدون شک تمام شرایط برای قهرمانی این تیم فراهم است و اگر سبزوار قهرمان نشود باید تعجب کرد.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به هندبال، تصریح کرد: امیدوارم مسئولان بدانند که تمام ورزش در فوتبال خلاصه نمی‌شود. مگر دربی 77 را ندیدند؟ میلیاردها تومان پول در زمین بود، اما هیچ نکته مثبتی نداشت. مسئولان باید مقابل باشگاه‌ها بایستند تا هزینه‌های بی‌مورد انجام ندهند. باشگاه‌داری یعنی تیم‌های مختلف در لیگ‌ها حضور داشته باشند، نه اینکه تنها به فوتبال توجه شود. متاسفانه برخی باشگاه‌ها با پول این مملکت به جای تیم‌داری فقط فوتبال‌داری می‌کنند!

غلامی گفت: امیدوارم آقای وزیری که تازه بر سر کار آمده مقابل این موضوع بایستد و شرایط به گونه‌ای پیش برود که سایر رشته‌ها تحت‌الشعاع فوتبال نباشند. چرا یک فوتبالیست که چهار بار پایش به توپ می‌خورد باید میلیاردها تومان بگیرد و رشته‌هایی مانند کشتی و هندبال و ... مظلوم واقع شوند؟.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد