سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ثامن الحجج

علیرضا حبیبی:  
دیدار با ثامن الحجج دیدار با تیم ملی است. 
مسلماً بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت، تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار ترکیب کامل تیم ملی را در اختیار دارد و بازی در مقابل آن ها که کاملاً با هم هماهنگ هستند راحت نخواهد بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: دیدار مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار مسابقه یک تیم باشگاهی در مقابل تیم ملی ایران است.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی در آستانه داربی هندبال استان گفت: خوشبختانه طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنانمان آماده مسابقه فردا هستند، نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: مسلماً بازی دشواری را پیش رو خواهیم داشت، تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار ترکیب کامل تیم ملی را در اختیار دارد و بازی در مقابل آن ها که کاملاً با هم هماهنگ هستند راحت نخواهد بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد تصریح کرد: هر چند همین موضوع و حضور رافائل سرمربی تیم ملی در کنار تیم سبزواری این انگیزه را به بازیکنان جوان ما می دهد تا با تلاش بیشتری توانایی های خود را ثابت کنند.

حبیبی ادامه داد: در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر داریم و این بازی برای ما از حساسیت ویژه ای برخوردار است، تا کنون در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشته ایم و امیدواریم این روند را در بازی مقابل نماینده سبزوار و سایر بازی های پیش رو حفظ کنیم.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه این مسابقه هم گفت: نمی توانم پیش بینی خاصی از نتیجه داشته باشم تنها مطمئن هستم بازی خوب و جذابی خواهد بود.

دیدار تیم های ثامن الحجج(ع) سبزوار و مشهد در چارچوب لیگ برتر هندبال روز پنج شنبه 28 شهریور ماه ساعت 16 در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
جکی چان پنج‌شنبه 28 شهریور 1392 ساعت 16:21 http://www . jakichan . mihanblog . com

......-......-..-..



با سلام
فروش مجموعه فیلم های جکی چان

فیلم های رزمی - کمدی بسیار جذاب و دیدنی

فروش جزئی و کلی - با قیمت بسیار مناسب

هر دی‏وی‏دی فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد دی‏وی‏دی فقط 22000 تومان

لیست عناوین در داخل وبلاگ



www . jakichan . mihanblog . com




-.----------.--...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد