سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ثامن الحجج(ع)

در آستانه برگزاری دربی خراسانی مربی ثامن سبزوار؛

مشهد و سبزوار هر دو داعیه قهرمانی دارند

حمید شجاع گفت: دربی خراسان روز پنج شنبه ۲۸ شهریور برگزار خواهد شد و هر دو تیم مشهد و سبزوار داعیه قهرمانی دارند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران, حمید شجاع مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در گفتگوی افزود: شهرآورد خراسانی روز ۲۸ شهریور با حضور تیم های هم نام ثامن الحجج سبزوار و مشهد در شهر پایتخت معنوی ایران برگزار خواهد شد و هر دو تیم داعیه قهرمانی دارند.

وی تصریح کرد: دیدار فردا سخت و حساس و نفسگیر است و با تیم قدر مشهد روبرو خواهیم شد که از بازیکنان با تجربه و خوبی بهره می برد.
شجاع در ادامه گفت: ما هم اکنون با ۱۰ امتیاز و تفاضل ۳۹ در رده اول جدول لیگ برتر قرار داریم و صدرنشین هستیم و مشهد با ۸ امتیاز و ۲۹ گل زده (گل آفراژ) در رتبه دوم قرار دارد و اینکه جایگاه ما با این تیم عوض شود بعید نیست.

وی تأکید کرد: نزدیک به یک سال و خورده ای است که رافائل کاسترو سر مربی تیم مان است. حضور وی برای هندبال کشورمان مؤثر می باشد چرا که وی از تجربه و دانسته های خوبی در این رشته برخوردار است و رهبری تیم ملی را نیز بر عهده دارد و امیدوارم در این زمینه پیشرفتهای خوبی داشته باشیم و هندبال ایران روزی به هدف خود که مطرح شدن در دنیا باشد برسد.

شجاع در پایان خاطرنشان کرد: این ورزش کشورمان پتانسیل و قابلیت های خوبی دارد و بازیکنان متعدد در آن مشغول هستند و آینده خوبی در انتظارشان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد