سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

باخت از سبزوار باخت از تیم ملی است

علیرضا حبیبی: به تیم ملی هندبال باختیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، علیرضا حبیبی اظهار کرد: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و شهرآورد خراسان بازی نزدیک و پایاپایی از کار درآمد.

وی خاطرنشان کرد: تا حدود دقیقه 50 – 40 بازی خیلی نزدیک بود ولی متاسفانه بازیکنان جوان تیمم، تجربه حریف را نداشتند و به همین دلیل در دقایق پایانی، فاصله امتیازها کمی بیشتر شد.

حبیبی تصریح کرد: ما به مدعی اصلی عنوان قهرمانی باختیم که از بازیکنان تیم ملی بهره می‌برد و بازیکنانم یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: اخراج دفاع وسط تیم در نیمه اول نیز در این نتیجه بی‌تاثیر نبود و اگر این اتفاق نمی‌افتاد، شرایط فرق می‌کرد.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد با تبریک به هر دو تیم بابت این بازی جذاب عنوان کرد: اگر بازیکنانم در دقایق پایانی دقت بیشتری داشتند، نتیجه چیزی غیر از این بود.

حبیبی که تیمش با تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول لیگ‌برتر هندبال کشور قرار دارد، درباره ادامه رقابت‌ها اظهار کرد: رقابت‌های سختی در ادامه خواهیم داشت ولی اگر همین بازی را در مقابل دیگر تیم‌ها انجام دهیم، هیچ مشکلی نخواهیم داشت و هنوز هم برای قهرمانی خواهیم جنگید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد