سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

بخوانیم

ضمن احترام به جامعه ورزش اصفهان 

 هندبال اصفهان را...  به افول برد 

هندبال اصفهان روزی که ذوب آهن نتوانست به دلیل مشکل مالی بازیکن جذب کند رو به افول رفت

هندبال اصفهان روزی که تیم سپاهان نتوانست در مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت کند و تنها ثامن الحجج سبزوار شرکت کرد رو به افول رفت 

هندبال اصفهان روزی که رحیمی (مدیرعامل سابق) اعتبارات را به سمت فوتبال سپاهان گسیل کرد رو به افول رفت 

 

و در ادامه بخوانید یک مطلب از وبلاگ مهد هندبال ایران را که در تاریخ نهم اسفند 91درج شده است و...

  ادعاهای خنده دار

1

چهارشنبه 9 اسفند 1391 :: 09:54 ::  نویسنده : حسین پور - قربانی

سپاهان از لیگ برترهندبال کنار می کشد

    این روزها این سخن بارها از زبان هندبالیست ها دیار اصفهان شنیده می شود و آقای رحیم زاده در آخرین اظهار نظر خود فعالیت ورزشی  ثامن الحجج را زیر سئوال برده است که در ادامه مطلب پاسخی کوتاه به ایشان داده ایم.


 اگر در اصفهان در سه ثانیه پایانی گل می خورید مقصر کیست!!!!

*****
****
در پایان هم صحبتهای جالب و دقیق علی مانیان بازیکن سپاهان

آقای رحیم زاده هیچگاه فراموش نکنید که چندسالی با پول ملت بر اریکه ورزش هنرنمائی می کردید و دو سه سالی که از پول ملت خبری نیست شاهد افول ورزش دولتی اصفهان هستیم از ذوب آهن که در لیگ برتر هندبال خبری نیست و در لیگ برتر فوتبال نیز آن ذوب آهن مقتدر را دیگر نمی بینیم.

آقای رحیم زاده ثامن الحجج با هزینه شخصی اداره می شود و به کوری چشم بدخواهان چنانچه سپاهان از لیگ برتر انصراف دهد از آقای دکتر میرعلی خواهش می کنیم که با سه تیم در لیگ برتر شرکت کنند تا اقتدار یک سبزواری را به رخ اصفهانیها کشیده شود.

آقای رحیم زاده هرچند که ما به هندبال اصفهان بعنوان یک قطب مستحکم هندبال نگاه می کنیم و هرکز نبردهای سخت پیکان و ذوب آهن را فراموش نمی کنیم اما شایسته نمی دانیم که توسط یک چهره شناخته شده ورزشی ورزش مهد هندبال ایران تخطئه شود این رفتار پسندیده نیست بیایید و قبول کنید که قهرمانی راز دست داده و دچار اختلافات داخلی شده اید. انشاء الله از ابرمردهای اصفهانی کسی پیدا شود و دوباره چراغ هندبال اصفهان را همچون گذشته پر نور روشن کند و چشم انتظار مدد رحیمی ها در فدراسیون هندبال نباشید.

گفته اید تیمی که بازیهای خود را با اختلاف یک گل ببرد شایسته قهرمانی نیست ما هم می گوییم تیمی که با مدد رئیس اسبق فدراسیون و ..... قهرمان شود شایسته قهرمانی نیست.تیمی که با تفاضل گل قهرمان شود و تیم دوم خود را به مصاف حریف از ترس گل خوردن زیاد نفرستد شایسته قهرمانی نیست.

این بچه بازیها چیست ؟ شما به داوری در بازی با ثامن مشهد باختید نه عزیزم همانطور که در مصاحبه های قبلی خود گفته بودید به عدم توان جایگزینی خط زن تیم و یا بهتر بگویم به عدم جایگزینی مناسب الله کرم و ایمان جمالی باختید.


حال اگر در اصفهان در سه ثانیه پایانی گل می خورید کوزه گری چه تقصیری دارد مگر نتیجه بازی با ثامن الحجج مشهد را در کنار بارگاه منور رضوی فراموش کرده اید اختلاف گل چقدر شد شما که حافظه خوبی دارید باید بیاد داشته باشید.

بازیکن تیم هندبال سپاهان:
خدا نکند که باشگاه بخواهد تصمیم‌اش را قطعی کند

به خوبی نتوانستیم جای بازیکنان رفته را پر کنیم

علی مانیان معتقد است که تصمیم باشگاه سپاهان برای انصراف از لیگ برتر اصلا به نفع باشگاه سپاهان نیست.

بازیکن تیم هندبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان،  با ابراز ناراحتی از تصمیم سپاهان مبنی بر انصراف از ادامه بازی‌ها و احتمال کناره گیری از لیگ اظهارکرد: ما تا همین دیروز مشغول تمرین کردن بودیم، ولی باشگاه اعلام کرد که به مصاف نیروی زمینی نمی‌رویم.

وی در پاسخ به این سووال که شما از شرایط موجود ناراحت نیستید، ادامه داد: ما سرباز باشگاهیم و هر تصمیمی که باشگاه گرفت را اطاعت می‌کنیم.

مانیان در پاسخ به این سووال که حذف اصفهان از هندبال در نهایت باعث از بین رفتن هندبال می شود، عنوان‌کرد: درست است این تصمیم اصلا به نفع هندبال نیست. سپاهان 11 سال است که قهرمان ایران است و همیشه تیم ملی از بازیکنان سپاهانی بهره می برده و خدا نکند که باشگاه بخواهد تصمیم‌اش را قطعی کند.

این بازیکن از تمام مسوولان خواست تا این مشکلات را هرچه زودتر حل کنند و خاطرنشان‌کرد: همه ناراحت هستیم و از رییس فدراسیون می‌خواهم که با رحیمی صحبت کند و تصمیم این باشگاه را برگرداند؛ خدا کند تا تصمیم جدی نشده  فدراسیون کاری بکند.

مانیان در پاسخ به این سووال که به نظرتان این ناداوری‌ها از پیش تعیین شده است، افزود: ما از داوری ها آسیب دیدیم، ولی نمی‌گویم که اشتباهات عمدی بوده است بالاخره هر داوری ممکن است اشتباهاتی داشته باشد امیدوارم سال دیگر تیم داشته باشیم و ترکیبی را ببندیم که نخواهیم بگوییم از داوری ضربه خورده‌ایم.

وی در پاسخ به این اظهار نظر مبنی بر اینکه  امسال سپاهان تیم محکمی برای قهرمانی نبود، گفت: ما اگر بازی با مشهد را امتیاز می‌گرفتیم اکنون قهرمان بودیم. به هرحال امسال نیز چند بازیکن خوبمان را از دست

نظرات 1 + ارسال نظر
Kamran یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 00:06

احسنت
زنده باد سرداران قلم ششتمدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد