سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آقایان آذری و ساکت بخوانند

لطفاً آقایان  

سعید آذری و محمدرضا ساکت بخوانند 

تلاش فدراسیونی های گذشته برای دامن زده به حاشیه ها
سبزوارنیوز/ چند هفته ای هست که به واسطه نتیجه گیری خوب نماینده هندبال دیار سربداران هم در بحث بکارگیری کادر فنی و هم بازیکنان با کلاس خود در لیگ برتر، نق زدن های مداوم و بی امان اصفهانی ها را به دنبال داشته است.
در هفته هشتم در دیدار نماینده دیار سربداران با نیک اندیش اصفهان که در سالن ملت واقع در پارک قلمستان این شهر برگزار شد، از فرامرز می آبادی رییس هیأت استان گرفته تا مسئول پذیرایی و کرویدور سالن با هر بار که داور در سوت خود می دمید، این بزرگواران (البته به صورت خودجوش) زحمت می کشیدند و خود را به درون زمین می رساندند و پس از نوازش داور به الفاظی هرچند ناچیز، به هرحال قصد مدیریت داوری و مسایل حاشیه ای را داشتند که البته در میان تعجب همگان نتیجه نزدیک 19 – 18 اسکوردبرد که اتفاقا در دوسمت این سالن نصب شده است، به حاضرین گوشزد می کرد که میهمان به هرترتیب برنده این دیدار است.
البته این قصه با آمادگی قبلی اتفاق می افتاد و اصفهانی ها همواره خیال می کنند با حضور "لباس شخصی ها" در زمین هم می شود نتیجه را تغییر داد. این قصه طی فصل گذشته بارها و بارها حتی در دیدارهای نه چندان مهم نیز تکرار شد و در نهایت تعجب کمترین تذکری هم از سوی فدراسیون متوجه این تیمهای نورچشمی نمی شد!
حکایت این دوستان شکست خورده از مدیریت فدراسیون، قصه های دیگری هم دارد که اگر مجالی باشد در آینده باز هم درباره احوالات اصفهانی ها خواهیم نوشت. اما همانطور که گفته شد این دوستان که با حضور جلال کوزه گری در رأس فدراسیون، دستشان را از تمامی حوزه های مهم و حساس (کمیته های داوری، آموزش، مسابقات و لیگ برتر) کوتاه شده می دیدند و البته امروز بدون چتر معنادار حمایت همیشگی می بینند، دست به دامان رسانه ها شده اند تا تلاش و موفقیت دیگر تیم ها بخصوص سبزوار را زیر سوأل ببرند.
سوال اینجاست تا زمانی که علیرضا رحیمی (مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان) در فدراسیون بود همیشه به حق و ناحق دو تیم عزیز دردانه (سپاهان و ذوب) باید عناوین نخست و دوم را به اصفهان اختصاص بدهند و رقابت برای نمایندگان سبزوار، کرمان، تهران، اراک و تبریز و دیگر شهرستانها برای کسب رتبه سوم باشد! چرا موضوع داوری و اجحاف های غیرقانونی آقایان را زیر سوأل نمی بردید!؟
دوستان خوب من در دیار زاینده رود! همیشه تا بحث اسپانسر مطرح بود شما سینه چاکان بدون در نظر گرفتن اینکه فولاد مبارکه حداکثر 50 درصد آن را و ذوب آهن را 100 درصد هزینه های دولتی اش اداره می کرد، موضوع خصوصی سازی را با آب و تاب تمام نقل محافل می کردید و ادعا می کردید که شما پیشگام خصوصی سازی هستید! اما امروز "سبزوار مهد هندبال ایران زمین" بدون کمترین برخورداری از سهم دولت در هزینه هایش تیمی را روانه رقابتها کرده است که به زعم همه کارشناسان امر خودش یک تیم ملی و کامل است.
دست شما دوستان همانطور که در رشته های دیگر ورزشی از ارتباطات نامتعارفتان در حال باز شدن است، در هندبال هم باز شده است و دیگر نیازی نیست که شما از احترام به حق و رعایت انصاف دم بزنید.
شاید اگر بازگشت امثال "سعید آذری" که از ورزشکاران شایسته و وزنه برداران خوب کشورمان به رأس باشگاه ذوب آهن را به فال نیک بگیریم و منتظر بمانیم "محمدرضا ساکت" نیز به خانه خود در فولاد مبارکه سپاهان بازگردد، دیگربار شاهد عقده گشایی های بی حاصل در این عرصه نباشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد