سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

جام باشگاههای آسیا

امیدواری ثامن الحجج سبزوار برای حضور در فینال جام باشگاههای آسیا

  

مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار پس از قهرمانی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، گفت: نسبت به سال قبل که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حاضر بودیم امیدواری زیادی داریم که یک پای فینال باشیم.

حمید شجاع پس از قهرمانی تیم ثامن الحجج سبزوار در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هندبال در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: نیم فصل خوب بود. به هر حال بد کار نکردیم. گاهی خودمان با کیفیت کار نکردیم. گاهی هم حریفان ما خوب کار کردند و اجازه ندادند همه برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم. بازی‌های سخت و آسانی را پشت سر گذاشتیم. کم و بیش راضی هستیم. نتایج نسبتا! بدی نگرفتیم. در حال حاضر هم برای مسابقات آسیایی آماده می‌شویم.

وی افزود: با توجه به اینکه سه چهار بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می‌شوند و نقاط ضعف تیم ما را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا پوشش می‌دهند نسبت به سال قبل که در این مسابقات حاضر بودیم امیدواری زیادی داریم که یک پای فینال باشیم.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار درباره عملکرد بازیکنانش گفت: تا امروز از بازی بازیکنانم راضی هستم. نمی‌گویم ضعف نداشتیم اما هر کس به اندازه توانایی‌هایش تلاش کرد. نقاط ضعفی داریم که باید آن‌ها را جبران کنیم. در فاع مشکل داریم اما در مجموع خوب بودیم.

شجاع در پایان گفت: فرصت زیادی برای آماده سازی تیم در آستانه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نداریم. تنها کمی زودتر به قطر سفر می‌کنیم تا یک اردوی تدارکاتی در این کشور داشته باشیم و بازی دوستانه‌ای در این کشور برگزار کنیم. یک هفته قبل از مسابقات در قطر اردو می‌زنیم و امیدوار هستم با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد