سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

کشتی ثامن الحجج

شکست تیم کشتی ثامن الحجج سبزوار

 

 

  به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در حساس‌ترین مسابقه این هفته در گروه یک تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در سالن سربداران این شهر در یک مسابقه حساس برابر تیم استیل آذین ایرانیان با نتیجه 3 بر 4 مغلوب شد.

در این مسابقه بخان گویگریف و ماگمود قربان علی‌یف کشتی گیران روس، ثامن و دنیس سارگوش و عبدالسلام گادیسوف نمایندگان روسیه ای تیم استیل آذین ایرانیان به برتری دست یافتند. مسابقه حساس این مسابقه در سنگین وزن انجام شد که پرویز هادی از تیم سبزوار مقابل محمد آذرشکیب شکست خورد و نماینده سبزوار مغلوب شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی مقابل میهمان خود هیئت کشتی رستم‌کلا با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد در این مسابقه کشتی‌گیرانی جوانی نظیر نیما الهی و علی حاج آقا نیا از تیم رستم‌کلا به برتری دست یافتند. در مهمترین کشتی این مسابقه اصغر جبلی از تیم کفایتی مقابل نیما الهی شکست را پذیرا شد.

بر این اساس، در گروه دوم این رقابت ها تیم خونه به خونه بابل در مسابقه‌ای که صادق گودرزی پس از ماه‌ها دوری از میادین برای تیم میزبان به میدان رفته بود، با نتیجه 6 بر یک میهمان خود شهدای زنجان را شکست داد.

در دیگر دیدار این گروه تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) مشهد در سالن سید رسول حسینی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 میزبان خود گاز مازندران را شکست دهد. در این مسابقه مارساگاشویلی دارنده مدال برنز المپیک برای مشهدی به پیروزی دست یافت اما گوگشلیدزه برابر اباذر اسلامی مغلوب شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد