سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

هفته دوم لیگ برتر کشتی

سرمربی تیم کشتی کفایتی:

با ترکیب جدید به مصاف ثامن می‌رویم

  

سرمربی تیم کشتی آزاد کفایتی مشهد گفت: نسبت به هفته اول لیگ با ترکیب متفاوتی مقابل ثامن‌الحجج سبزوار حاضر خواهیم شد.

رضا رمضان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تیم ثامن الحجج سبزوار قهرمان دو دوره قبلی لیگ است و نمی‌توان از قدرت این تیم چشم‌پوشی کرد. با توجه به باختی که در هفته اول مقابل رستم کلا داشتیم با ارنجی متفاوت نسبت به هفته قبل مقابل ثامن به میدان می‌رویم. در این مسابقه هیچ چیز از قبل پیش‌بینی شده نیست. ما برای برد به میدان می‌رویم چون کشتی خوب، بدون پیروزی دلچسب نخواهد بود.

وی افزود: ثامن سبزوار هم هفته پیش باخته و برد آن‌ها دور از دسترس نیست. کشتی‌گیران ما هم برای پیروزی به روی تشک می‌روند. درست است که در هفته اول شکست خورده‌ایم اما بچه‌ها روحیه خوبی دارند و تلاش زیادی در این هفته انجام داده‌اند که امیدواریم با کمک امام رضا(ع)، دعای مردم مشهد و حمایت طرفدارانمان به پیروزی برسیم.

رمضان‌زاده ادامه داد: دو اردوی یک هفته‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم و تنها در ایام عزاداری چهار روز به بچه‌ها استراحت دادیم. کشتی‌گیران تیم ما از نظر روحی و جسمی آمادگی بالایی دارند اما نکته مهم در تیم کفایتی، همدلی بالای مسئولان و کشتی‌گیران است طوری که هر کس به روی تشک می‌رود سایرین تلاش می‌کنند به او کمک کنند تا به پیروزی برسد.

وی با اشاره به اینکه اکثر کشتی‌گیران تیم کفایتی بومی هستند بیان کرد: تیم ما کاملا خصوصی و با هزینه شخصی اداره می‌شود و نگرش ما بومی‌گرایی و پشتوانه‌سازی در کشتی خراسان بوده است. کمتر کسی در این دوران حاضر می‌شود از جیب خود پولی را که برگشت ندارد هزینه کشتی کند اما مدیرعامل باشگاه این لطف را انجام داده است.

سرمربی تیم کشتی کفایتی مشهد در پایان اظهار کرد: اگر فقط تفکر قهرمانی داشتیم می‌توانستیم با جذب کشتی‌گیران خوب خارجی تیم را تقویت کنیم اما این کار خروجی مناسبی را برای کشتی خراسان نداشت. با استفاده از کشتی‌گیران بومی می‌توانیم این فرصت را برای جوانان خراسانی به وجود بیاوریم تا با کشتی‌گیران درجه یک ایران و جهان کشتی بگیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Roli سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 11:50

با سلام
مطالب وبلاگتون خوندو خوشم اومد از وبلاگتون خوش حال میشم شمام در مسابقه بزرگ ما شرکت کنین
http://foorush.mihanblog.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد