سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سایت باشگاه ثامن الحجج:

دکتر میرعلی:

رمز موفقیت همیشه ما توسل به ائمه اطهار بوده و خواهد بود و خداوند را شاکریم


 

 

پس از سردار رویانیان مدیرعامل پرسپولیس جویبار ، هدایتی مالک استیل آذین دیگر پایتخت نشین ورزش کشور هم به صف شکست خوردگان تاریخ کشتی کشور پیوست تا اقتدار و ابهت یک تیم شهرستانی نه تنها پاییتخت نشین ها بلکه ائتلاف دسته جمعی افراد مختلف را هم ناکام بگذارد .

  لیگ برتر نه تنها جدال مردان خوش تکنیک ثامن الحجج (ع) سبزوار را به نمایش گذاشت بلکه عمق ارادت به اهل بیت و شکوه توسل مردان ثامن الحجج را به رخ تمام افرادی کشید که برای پیروزی به هر قیمتی آستین های منفعت طلبانه را بی پروا بالا زده بودند.

 پایتخت از صبح روز گذشته شاهد رفتاری هایی بود که در تاریخ کشتی این کشور بی نظیر بوه است شاید همه چیز دست به دست هم داده بود تا امسال دیگر مسیر کاپ قهرمانی لیگ برتر تغییر یابد

 جا دارد در این راستا  اشاره ای به سناریوهای از قبل تعریف شده  داشته باشیم ابتدا حاشیه سازی تیم خونه به خونه بابل ، پس از باخت این تیم  در دیدار  رده بندی در برابر ثامن الحجج (ع) سبزوار ، حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل با طرح موضوع تبانی کشتی گیر 74 کیلوگرم  شعبان اف در برابر افضلی باخت این کشتی گیر را مشکوک تلقی کرده و با ارایه مستنداتی که حتی شکری مسوول کمیته انضباطی هم این مدارک را غیر قابل قبول و فاقد طرح دانسته آغاز شد .

سپس رسانه مرکز سیمای مازندران با تنظیم مصاحبه  با افراد از قبل تعیین شده تلاش در جهت برجسته سازی این رفتار ناپسند و انتساب به مربیان ثامن الحجج (ع)  سبزوار داشته است این رسانه به جای واکاوی رفتار ناپسند مالک باشگاه خونه به خونه بابل  با رضا یزدانی ملی پوش کشورمان در نزد عموم که موجب خشم تماشاگران ثامن الحجج (ع) سبزوار گردیده به طرح موضوع بی اساس و برخاسته از آستانه پایین این مسوولان در باخت مصاف خود در برابر ثامن الحجج (ع) سبزوار می پردازد.

 اما فینال رقابت های لیگ برتر در حالی برگزار شد که استیل آذین با پیروزی در دور رفت و برگشت ،غلبه بر مردان ثامن الحجج (ع) سبزوار را از پیش تعیین کرده بودند مظلومیت یک تیم شهرستانی در پیکار با متمول ترین تیم پایتخت به گونه ای بود که جو سالن ، تبلیغات فضا و نصب بیلبوردها بطور جانبدارنه در خدمت مسوولان استیل آذین و خونه به خونه بابل بوده است .

با سوت داور و آغاز پیکار ، مردان ثامن الحجج (ع) سبزوار زیر لب با شعار همیشگی یا امام رضا روانه میدان مبارزه می شدند و در آن سوی دیگر جایگاه ویژه سالن دوازده هزار نفری آزادی هر لحظه لبریز از چهره های برجسته می شدند که برای تبریک و حضور در مراسم قهرمانی استیل آذین آمده بودند

دوستان نزدیک هدایتی مالک باشگاه استیل آذین که برای قهرمانی این تیم در چایگاه ویژه صف بسته بودند جدال سخت و نفس گیر مردان ثامن الحجج (ع) سبزوار به حساس ترین پیکار رسید حایی که آذرشکیب و گاتسالوف روس می بایست پیکار کنند.

 گاتسالوف که علیرغم تجربه شکست در دور برگشت ، سرما خوردگی شدید و استرس فراوان مبارزه خود را آغاز کرد هر چند که معادله شکست وی از لحظات قبل بر روی کاغذ تحلیل گران کشتی استیل آذین نقش بسته بود در حالیکه گوینده سالن متن تبریک قهرمانی استیل آذین و دعوت از مسوولان این تیم برای دریافت کاپ و مدال زرین قهرمانی را مرور می کرد ،

هزاران هوادار ثامن الحجج (ع) سبزوار در سکوت محض سخت ترین و حساس ترین نبرد را نظاره میکردند همچنین هزاران چشم نگران در دیار سربدار چشم به پرده تلویزیون دوخته  تا سرانجام شکوه و عظمت توسل به ائمه اطهار را یکبار دیگر تجربه کنند .

همه چیز در یک لحظه رقم خورد رسیدن گاتسالوف به پای آذر شکیب و کندن او از تشک و سرنگون کردن اش با اجرای فن پنچ امتیازی تصویر فرو ریختن آوار امیال و آرزوهای  پایتخت نشین ها در قلب سالن دوازده هزار نفری آزادی را تداعی ساخت.

 به یاد حرف آن پیر مرد علاقمند از دیار سربداران افتادم که در پاسخ به طعنه های افراد تماشاگرنما گفت : به لطف خدا و عنایت امام رضا علیه السلام استیل آذین را در ورزشگاه آزادی سرافکنده می کنیم .

  کاپ قهرمانی بر روی دستان ستارگان ثامن الحجج (ع) سبزوار تا بارگاه منور رضوی برای ادای احترام و تشکر از این امام همام سفر کرد تا بار دیگر درس تاریخ و گذشتگان برای ما مرور شود که شاید در دل شهرهای کوچک و دورافتاده  بزرگمردانی همچون دکتر سید ابولفضل میر علی وجود  داشته که با مظلومیت و محبوبیت شان در قلوب مردم بزرگان پایتخت نشین را با آن همه توانایی و امکانات تسلیم به شکست می نمایند .

سردار سازندگی ورزش خراسان که به سختی در سالن حاضر شده تا در جشن افتخار آفرینی مردان دیار سربدار همراه باشد در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار داشتند :راز موفقیت امشب و همیشه ما توسل به ائمه اطهار بوده و خواهد بود و خداوند را شاکریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد