سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

توقع برگزاری جشن

توقع برگزاری جشن + پیشنهاد

 

 

باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج سبزوار که این روزها نامی خوش آوازه و آشنا برای ورزشدوستان در جای جای ایران اسلامی محسوب می شود فعالیتهای فرهنگی شایسته ای در مناسبتهای مذهبی انجام داده است که در نوع خود کم نظیر بوده است.

برگزاری مراسمات شب قدر در جایگاه نمازجمعه سبزوار و حضور سخنران برجسته کشوری همچون حضرت حجه الاسلام و المسلمین ماندگاری و پذیرائی از کلیه حاضرین توسط ورزشکاران مجموعه ثامن الحجج از نمونه این فعالیتها است.


امّا امسال در دهه آخر صفر برنامه درخور توجه ای در مشهد مقدس به همت مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج برگزار شد و در طی این دهه عده کثیری از مردم سبزوار به دعوت این مؤسسه به مشهد مقدس عزیمت می نمودند هرچند که این حقیر توفیق حضور در مراسم را نداشتم واما به گواه تعداد زیادی از افراد که در این برنامه ها حضور داشته بودند و دیدن بخشی از این مراسمات در شبکه استانی صداو سیمای خراسان رضوی ، شایسته دیدم از این کار مؤسسه در حد توان تقدیر نمایم.


و امّا و امّا


انتظار داریم باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج(ع) در مناسبتهای اعیاد نیز آستینی بالا بزند و با دعوت از هنرمندان کشوری برنامه شایسته ای در دیار سبزوار اجراء نماید.

حال که تولد پیامبر مهربانی و رأفت در پیش است بهانه ای خوبی است که مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) مردم سبزوار را به دیدن یک مراسم شایسته مفتخر سازد.

و حال چنانچه به دلیل کمبود زمان و احیاناً پر بودن وقت هنرمندان کشوری این مهم اتفاق نیفتاد ؛ دهه فجر فرصتی برای ایجاد لبخند شادمانی بر لبان سبزواری است.


دکتر میرعلی عزیز هرچند که لبخندشادمانی را چندصباحی است به عناوین مختلف بر لبان سبزواریها جاری ساخته ای اما بی صبرانه منتظر برگزاری جشن های شاد با کیفیت بالا توسط مؤسسه ثامن الحجج(ع) هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کهکشان خرید یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:44 http://galaxybuy.ir/

فروش پنج عدد از محبوب ترین و پرفروش ترین کالاهای اینترنتی با تخفیف فوق العاده شگفت انگیز 50 درصدی

(((:::*** فقط تا 22 بهمن ***:::)))

برای بازدید از محصولات می توانید به سامانه اینترنتی www.galaxybuy.ir ، تب ویژه مراجعه نمایید.

با تشکر

کهکشان خرید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد