سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سه خبر

پیروزی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران


پیروزی ثامن الحجج در لیگ دسته یک


 مسابقه امروز والیبال نشسته در لیگ برتر

 

تیم ملی

تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات چهارجانبه قطر تیم امارات متحده عربی را با نتیجه 32بر 18 شکست داد و بعنوان نائب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

تیم ملی هندبال ایران در این دوره از مسابقات توانست تیم بحرین میزبان مسابقات جام ملتهای آسیا را شکست دهد و در مقابل قطر نیز متحمل شکست شد.


هندبال

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار میزبان خود تیم کات شاهرود را شکست داد و همچنان با کسب تمامی امتیازات مسابقات خود با اقتدار بعنوان صدرنشین گروه دنبال می کند.

شاگردان حسن ثنائی دیروز و در شهرستان شاهرود تیم حریف را با نتیجه 29بر 19 شکست دادند. تیم ثامن الحجج هفته آینده میزبان نماینده کاشان خواهد بود.


 والیبال نشسته

امروز بعد ازظهر تیم شایسته ثامن الحجج سبزوار در چهارچوب مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر پذیرای تیم روانکاوان گنبد خواهد بود.

تیم حریف در نیم فصل اقدام به جذب دو بازیکن سال گذشته تیم ثامن الحجج نموده و اکنون با قدرت بیشتری پای به مسابقات گذاشته تا بتواند از میانه جدول فاصله ای بگیرد.

اما شاگردان هادی رضائی که عنوان قهرمانی آسیا را با خود یدک می کشند و از طرفی هفته گذشته نزدیک ترین حریف خود را با شکست در سالن سربداران سبزوار بدرقه کردند بعید به نظر می رسد کار سختی برابر این حریف گنبدی داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد