سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

دکترمیرعلی

کشانی: هندبال ایران مدیون میرعلی است


درمورد آخرین شرایط تیم هندبال پارس مس فلاورجان و احتمال کناره‌گیری این تیم ار لیگ برتر اظهار داشت: مرادی، رئیس تربیت بدنی فلاورجان شخصی را به عنوان مهرابی معرفی کرد تا تیم ما را آماده حضور در مسابقات کند. وی هم قراردادی با برخی از ملی‌پوشان رده‌های مختلف ملی امضا کرد و با قیمت‌های بسیار پایین به عضویت تیم درآورد.

وی با بیان اینکه مجموع قراردادهای ما 250 میلیون تومان هم نمی‌شود، ادامه داد: تربیت بدنی فلاورجان مهرابی را تایید کرد و ما هم با اعتماد به آنها قرارداد خود را امضا کردیم، اما تا همین حالا یک ریال هم به ما پرداخت نشده است. برای خیلی از سفرها بازیکنان از جیب‌شان پول دادند.

کشانی عنوان کرد: نامه‌هایی را به تربیت بدنی استان، هیئت هندبال اصفهان و فدراسیون ارسال کردیم و صحبت‌هایی هم انجام شد. در آخرین مذاکرات قرار شد تا مرادی مبلغی را به تیم بدهد تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم، اما این وعده هم عملی نشد.

سرمربی تیم هندبال پارس مس فلاورجان گفت: اگر فدراسیون 50 میلیون تومان به ما کمک کند می‌توانیم به مسابقات ادامه دهیم و از لیگ خارج نمی‌شویم. فدراسیون قبلی به تیم‌های سبزوار، تبریز و کرمان و ... کمک کرد و حالا امیدواریم که کوزه‌گری هم مبلغی به ما بدهد. فعلاً دو بازی ما به تعویق افتاد و منتظر تصمیم نهایی مسئولان فدراسیون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مهرابی، مدیرعامل پارس مس فلاورجان است که فراری شده و هیچکس از وی خبر ندارد. تربیت بدنی فلاورجان که وی را تایید کرده است هم نمی‌دانم چرا جوابگو نیست. هیئت استان با فدراسیون رایزنی کرده تا موقتاً بازی‌های ما به تعویق بیفتد تا بتوانیم یک اسپانسر جدید پیدا کنیم. اگر 50 میلیون تومان به ما برسد می‌توانیم به مسابقات ادامه دهیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

کشانی درمورد اینکه گفته می‌شود میرعلی، مدیر موسسه ثامن قول داده تا پارس مس را تحت پوشش قرار دهد، تصریح کرد: هندبال ایران مدیون میرعلی است و فدراسیون هیچ نقشی ندارد. اگر میرعلی نبود تیم ملی هندبال ایران هم جهانی نمی‌شد و مانند دوره گذشته که 10 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم نمی‌توانستیم به این افتخار دست پیدا کنیم. صحبت‌هایی مطرح شده، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد