سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

فدراسیون هندبال

پورمقدم: رییس فدراسیون در جهانی شدن هندبال کمترین نقش را داشت 


تهران - ایرنا - رییس سابق کمیته های داوران و مسابقات فدراسیون هندبال گفت: رییس این فدراسیون در کسب مقام سوم آسیا و صعود تیم ملی هندبال کشورمان به مسابقه های قهرمانی سال 2015 جهان در قطر کمترین نقش را داشت.
 
«علی اصغر پورمقدم» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اگر حمایت های مادی و معنوی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) نبود، تیم ملی هندبال کشورمان حتی نمی توانست برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان عازم بحرین شود.

وی با اشاره به ضعف مشهود مدیریتی در فدراسیون هندبال افزود: «جلال کوزه گری» رییس این فدراسیون که همواره تعداد منتقدان و معترضان به مدیریتش را فقط چند نفر خاص اعلام می کند، پس از انتشار نامه اعتراضی ملی پوشان دچار از هم گسیختگی فکری و ذهنی شده است و حرف هایی دور از واقعیت و غیرمنطقی به زبان می آورد.

وی تاکید کرد: در موفقیت اخیر تیم ملی هندبال کشورمان افراد زیادی از جمله بازیکنان تیم ملی، مربیان، پیشکسوتان، باشگاه ها و هیات های استانی نقش داشتند و اینکه رییس فدراسیون هندبال بخواهد برای توجیه ضعف هایش موفقیت تیم ملی را به نام خود تمام کند، درست نیست.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که نقش فدراسیون هندبال در موفقیت اخیر تیم ملی آنقدر کمرنگ بوده که اصلا به چشم نمی آید.

رییس سابق کمیته های داوران و مسابقات فدراسیون هندبال گفت: به زودی برخی مسایل پشت پرده در این فدراسیون و دلایل کناره گیری ام از کمیته های داوران و مسابقات را اعلام می کنم تا برخی حقایق روشن شود.

ملی پوشان هندبال ایران با انتشار نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، به مدیریت حاکم بر فدراسیون هندبال اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شدند که رییس فدراسیون هندبال در واکنش به این موضوع اعلام کرد، ملی پوشان هندبال برای انتشار این نامه تحریک شده اند!

جلال کوزه گری همچنین مدعی شده است، در دوره ریاست وی در این فدراسیون، هندبال ایران در سطح آسیا عنوان های درخورتوجهی کسب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد