سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

فدراسیون

نامه‌ای که ملی‌پوشان هندبال در اختیار رسانه‌ها قرار دادند 

آقای وزیر! به تمام مقدسات‌تان قسم به درخواست‌هایمان جامه عمل بپوشانید+ عکس 

جمعی از ملی‌پوشان هندبال در نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش گلایه‌های خود را مطرح کردند.

خبرگزاری فارس: آقای وزیر! به تمام مقدسات‌تان قسم به درخواست‌هایمان جامه عمل بپوشانید+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از ملی‌پوشان هندبال ایران پس از صعود تیم ملی به رقابت‌های جهانی در نامه‌ای خطاب به محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان اعتراض خود نسبت به مدیریت فدراسیون هندبال را اعلام کردند.

متن نامه‌ای که در اختیار رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس قرار گرفته، به این شرح است:

وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان

جناب آقای دکتر گودرزی

با عرض سلام و خسته نباشید و سپاس بی‌پایان از زحمات شما

احتراما به استحضار می‌رسانیم جمعی از ورزشکاران رشته هندبال که موفق به حضور در جام جهانی و کسب مقام سوم آسیا در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بعد از نیم قرن شده‌ایم از شما تقاضا داریم که به عملکرد فدراسیون هندبال و آقای کوزه‌گری که در راس آن قرار دارند، رسیدگی کنید. همان طور که می دانید این فدراسیون در سال‌های اخیر وضعیت نابسامان و بی‌برنامه‌ای داشته و باعث افول این رشته ورزشی در مجامع مختلف شده‌اند.

چنانچه شخص آقای دکتر میرعلی حامی این رشته بی‌پناه نبودند، معلوم نبود که الان وضعیت هندبال در کجا قرار داشت و همان طور که مستحضر هستید یکی از مربیان خوب در حال حاضر به تیم ملی آورده‌اند و هندبال را جهانی کردند. آقای دکتر گودرزی در گذشته نامه‌ای به همین صورت به آقای دکتر عباسی، وزیر سابق وزرش دادیم، ولی ترتیب اثری داده نشد.

همان طور که می دانید در دوره قبل تیم ملی راه به جایی نبرد، نه تنها ما بلکه چندی پیش پیشکسوتان، مربیان و داوران نیز اعتراض خود را در این مورد بازگو کردند که به سمع حضورتان رسید. الان سه سال است که همه در مورد عملکرد آقای کوزه گری اعتراض دارند، ولی راه به جایی نبرده‌اند. اصلا شما را به تمام مقدساتتان قسم می‌دهیم که به این درخواست‌ها جامعه عمل بپوشانید و در مورد این فدراسیون زودتر به کمک ما بیایید.

در آخر از زحمات بی دریغانه شما تشکر و قدردانی می‌کنیم.

«اعضای تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران»

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 21:58

خوبه باز تو متن خبر متن نامه ارسالی اصلاح شده است. واقعاً خیلی زشت است که 20 بازیکن ملی پوش که اکثراً از طریق ورزش، تحصیلات دانشگاهی کسب کرده اند این چنین نامه مضحک و خنده داری نوشته و حتی یکبار نیز متن آن را نخوانده اند. این همه غلط نگارشی -مفهومی جملات ناقص و بی مفهوم در سطح یک نامه به وزیر یک دولت، افتضاخ و مایه خجالت است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد