سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

رافائل ایران را جهانی کرد ، ماچک...!

 واکنش روزنامه ورزشی مارکا چاپ مادرید به اتفاقات فدراسیون هندبال ایران 

مارکا:فدراسیون هندبال ایران کاستلو را بازیچه دست خود کرده است
مادرید- ایرنا -روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ چاپ مادرید نوشت: در حالی که ˈرافائل کاستلوˈ سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران، این کشور را تا جام جهانی برده اما خبری منتشر شده مبنی بر اینکه فدراسیون ایران یک سرمربی دیگر را استخدام کرده است.
 
به گزارش ایرنا، تیم های ایران و امارات چندی پیش به کمک سرمربیان اسپانیایی خود به رقابت های جام جهانی هندبال در سال 2015 صعود کردند.

روزنامه مارکا در این باره با اشاره به حضور موفق این دو تیم در مسابقات قهرمانی آسیا که با قهرمانی قطر تحت مربیگری یک سرمربی اسپانیایی دیگر فتح شد، افزوده است:با وجود این وضعیت رافائل کاستلو احتمالا تغییر کرده است چراکه گفته می شود فدراسیون هندبال ایران بدون اطلاع وی ˈبروت ماچکˈ سرمربی اهل اسلوونی را به عنوان سرمربی جدید تیم استخدام کرده است.

ماچک در سال 2010 میلادی سرمربی تیم ملی هندبال اسلوونی بود.

کاستلو در این رابطه به مارکا گفت:این اقدام فدراسیون ایران به معنی حمله مستقیم به من است زیرا می خواستم مربی مورد اعتمادم را خودم انتخاب کنم تا به من در برنامه ریزی ها کمک کند.

وی تصریح کرد: این یکی از شرایطی بود که من برای ادامه حضورم در تیم ایران تقاضا کرده بودم. ایده من، بهبود شرایط کار برای لذت بردن از جام جهانی است.

مارکا ادامه داد: کاستلو از سوی یک سرمایه دار برای سرمربیگری تیم ˈثامن الحججˈ سبزوار استخدام شد و به طور موازی قراردادی را نیز با فدراسیون هندبال ایران امضا کرد. بر اساس یکی از بند های این قرارداد، وی در صورت صعود تیم ایران به جام جهانی به طور خودکار در سمتش ابقا خواهد شد.

این روزنامه اسپانیایی نوشت:وی از زمانی که سرمربیگری هر دو تیم را بر عهده گرفته است ساختار جدیدی در تیم باشگاهی اش به وجود آورده و در عین حال ذهنیت فردی بازیکنان تیم ملی را هم تغییر داده است.

کاستلو با بیان اینکه برای حرکت همه اعضای تیم در یک جهت باید اعتماد بازیکنان را به دست آورد، گفت: من از آنها هیچ گله ای ندارم. آنهایی که آینده درخشانی دارند از من حمایت می کنند. من سعی کردم که مربیگری تیم ایران لذت ببرم. من والرو ریبرا سرمربی اسپانیایی تیم قطر را می دیدم که در اطرافش همه کسانی که لازم داشت، حضور داشتند در حالی که من در اطراف خود، بازیکنان ایرانی و مشکلات بسیاری را داشتم. پس از صعود آرزو داشتم شرایط بهتر شود تا من هم عملکرد بهتری داشته باشم.

کاستلو تصریح کرد: قهرمانی لیگ در اواسط ماه مه به پایان خواهد رسید و این چیزی است که مرا در اینجا نگه داشته است. من مشتاق رفتن به جام جهانی هستم تا کارنامه کاری خود را غنی کنم اما اکنون با اقدام فدراسیون نمی خواهم این کار را به هر قیمت و یا به هر شکلی انجام دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد