سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سجاد استکی

سجاد استکی   

در آستانه جدایی از تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار 

ایوری فرانسه خواهان جذب سجاد استکی شد

استکی سه‌شنبه در پاریس

۱۰ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۶

خبرگزاری ایمنا: سجاد استکی ملی‌پوش اصفهانی هندبال ایران روز سه‌شنبه برای شرکت در تست تیم هندبال ایوری فرانسه (US Ivry Handball)، راهی پاریس خواهد شد.

سجاد استکی در گفتگو با ایمنا در مورد سفرش به فرانسه اظهار داشت: تیم "ایوری پاریس" فرانسه به من پیشنهاد داده است و صبح سه‌شنبه برای تست دادن در تمرینات این تیم به فرانسه سفر خواهم کرد. البته منیجری که با وی در این مورد صحبت کرده‌ام، گفته که چند مربی از تیم‌های دیگر لیگ فرانسه هم که بازی مرا در جام ملت‌های بحرین دیده‌اند به این تمرین خواهند آمد.
وی ادامه داد: ایوری تیم خوبی است و اگر شرایط و امکانات خوبی هم داشت، ممکن است به همین تیم بپیوندم و یکی دو سالی بازی کنم تا جا بیفتم و اگر پیشنهاد بهتری داشتم، به تیم دیگری ملحق شوم.
استکی افزود: ایوری جزو تیم‌های لیگ برتری فرانسه و تیم خوبی است و بعد از پاری سن ژرمن، تیم دوم شهر پاریس به حساب می‌آید. اما امکانش هست که وقتی در تست آنها شرکت می‌کنم، تیم‌های بهتری هم به تماشای تمرینات بیایند. به هر حال توکلم به خداست و باید ببینیم چه پیش می‌آید.
وی در پاسخ به این سوال که لیگ فرانسه درحال حاضر در چه شرایطی است بیان داشت: نیم‌فصل اول لیگ فرانسه درحال تمام شدن است و به احتمال زیاد قصد دارند برای نیم‌فصل دوم با من قرارداد ببندند. چون من بعد از شرکت در تمرینات این تیم به ایران برمی‌گردم و در بازی‌های باقیمانده لیگ برای ثامن‌الحجج سبزوار بازی خواهم کرد.
استکی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم به یک تیم خوب فرانسوی بروم و در لیگ این کشور جاگیر شوم تا در آینده بازیکنان بیشتری از ایران که متأسفانه هندبالشان در حال نابود شدن است بتوانند به این کشور بیایند.
گفتنی است، تیم هندبال ایوری پاریس، 8 عنوان قهرمانی و 2 نایب‌قهرمانی لیگ برتر هندبال فرانسه را در کارنامه خود دارد.
نظرات 2 + ارسال نظر
تبادل بنر و لینک با 815 سایت دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 07:56 http://tbaner.ir

افزایش چشمگیر بازدید از سایت شما ، غیر قابل تصور

1- موثر ترین روش افزایش بازدید با تبادل بنر
در هر سایتی که بخواهید بنر بگذارید حداقل 10 هزار تومان باید بپردازید
عضو شوید ، گروه بنری ایجاد و بنر های خود را وارد کنید و فقط درصورتی بنر شما نمایش داده میشود که یک یا هر دو کد داده شده را درون قالب خود بگذارید ید http://tbaner.ir

2- سایت دوم
تبادل لینک همزمان در 815 سایت http://Lbab.ir
عضو شوید
وارد بخش اعضاء شوید ، لینک های خود را اضافه کنید و فقط زمانی لینک های شما در سایر سایت ها نمایش داده میشود که کد داده شده را بهترینجای قالب که جلب توجه کند بگذارید

هندبال سرایان جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:15 http://www.handballsarayan.blogfa.com/

اینجانب نیز سال جدید رو به شما دوست عزیز و تمامی هندبالی های سبزوار تبریک عرض میکنم .موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد