سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

الله الله استکی

 الله کرم استکی: فعلاً در ایران می مانم 

الله کرم استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا ، در خصوص وضعیت تیم ثامن الجج سبزوار در لیگ برتر هندبال با بیان این مطلب که قهرمانی تیم ثامن به احتمال 99 درصد تحقق یافته است گفت: با اینکه چهار هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است اما به دلیل اختلاف امتیاز چشمگیر تیم ما با تیم دوم جدول رده بندی بدون شک قهرمان می شویم.

ملی پوش هندبال ایران با اشاره به بازی های باقیمانده تیمش در لیگ برتر افزود: در ادامه رقابت ها با تیم های هپکوی اراک،شهرداری اصفهان و صبای قم رودرو خواهیم شد که این بازی ها برای ما تشریفاتی هستند زیرا قهرمانی ما مسجل شده است.

استکی با انتقاداز این موضوع  که جمع شدن تمام ستاره ها هندبال در یک تیم و اختلاف سطح فنی آن تیم با تیم های دیگر از جذابیت برگزاری لیگ کاسته است گفت: متاسفانه ثامن الحجج تنها تیمی است که توانایی حمایت مالی از  بازیکنان ملی پوش را دارد و همین امر سبب شده که بازیکنان حضور در تیم ثامن الجج سبزوار را به حضور در تیم های دیگر ترجیح دهند.

وی ادامه داد: اگر اسپانسرها همچون والیبال و فوتبال به حمایت از تیم های هندبال هم ترغیب شوند لیگ جذابیت بیشتری پیدا می کند و قهرمان از قبل تعیین شده نیست. در حال حاضر اکثر تیم های لیگ برتر برای کسب مقام دوم و سومی می جنگند و این مسئله می تواند منجر به بی انگیزگی و در نهایت افت سطح کیفی هندبال ایران شود.

ملی پوش هندبال ایران از زمان برگزاری اردوی تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: زمان برپایی اردو و انجام تمرینات آماده سازی هنوز اعلام نشده است. امیدوارم هر چه زودتر اردوها استارت بخورد.

استکی در بخش دیگری از صحبت هایش از فدراسیون هندبال خواست که رافائل کاستلو همچنان هدایت تیم ملی را عهده دار باشد.

وی در این رابطه گفت: وقتی یک مربی موفق می شود تیم ملی هندبال را بعد از 47 سال راهی مسابقات جهانی کند، چرا باید تعویض شود؟ بازیکنان به شیوه کار کاستلو عادت کرده اند و این مربی توانایی های خود را به اثبا ت رسانده است.

استکی در ادامه در پاسخ به این سوال که مانند سجاد استکی  قصد اسپانسر شدن را دارد یا نه اظهار داشت: فعلا در ایران راحت هستم. البته گهگاهی برای شرکت در کاپ های چند روزه هندبال به کشورهای عربی می روم،  اما در حال حاضر قصد لژیونر شدن ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد