سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

مهدی خان بیجاری

بیجاری:   

به خاطر سبزوار و میرعلی در ایران ماندم   

 عشق لژیونر شدن ندارم  


ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: از تیم‌های باشگاهی ترکیه پیشنهاد دارم ولی به خاطر سبزوار و میرعلی در ایران مانده‌ام.
مهدی بیجاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نزدیک به 3 سال است که از ترکیه پیشنهاد دارم و 2 سال پیش هم که در تورنمنت این کشور در شهر بورسا حضور داشتیم به عنوان بهترین خط انتخاب شدم آن موقع نیز صحبت‌هایی در خصوص جذب من شد. 

ملی‌پوش هندبال کشورمان تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در ثامن سبزوار دارم و مدیر باشگاه نیز گفت احتیاجی به رفتنت نیست خدا را شکر مشکل خاصی نداریم و همه چیز مهیاست. 

بیجاری در ادامه گفت: باتوجه به وضعیت موجود دلیلی برای رفتن نمی‌بینم و تصمیم قطعی نگرفتم و اصلا عشق لژیونر شدن ندارم. 

وی عنوان کرد: لیگ ترکیه در باشگاه‌های اروپا بازی می‌کند سطح کیفی آن بالاست به طبع بازیکنانی که می‌گیرند نیز از پتانسیل بالایی برخوردارند. 

بیجاری درخصوص مقایسه هندبال ایران با ترکیه گفت: اگر هندبال آنها از ما خیلی بالاتر نباشد ولی لیگ خوبی دارند و رئیس فدراسیون این کشور نیز گفته بود که دوست دارد از بازیکنان ایرانی استفاده کند. 

وی گفت: چهارمین سال حضور خود را در سبزوار تجربه می‌کنم و هرسال قرارداد خود را تمدید می‌کنم و 12-10 سال نیز هم در تیم ملی عضو هستیم. 

بیجاری خاطر نشان کرد: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های خارجی باعث افتخار کشورمان است و اینکه هندبال میهن‌مان روز به روز پیشرفت می‌کند. 

گفتنی است؛ کسب نخستین سهمیه مسابقات جهانی 2015 قطر توسط تیم ملی بزرگسالان بعد از سالها یکی از اتفاقات خوشایند سال 92 برای این ورزش کشورمان بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد