سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آیا بازیکن شاخص تیم ملی در جام جهانی حضور ندارد؟


بیجاری: ثامن هندبال ایران را جهانی کرد نه کوزه‌گری/کوزه‌گری درایت نداشت 


خبرگزاری آنا: بازیکن تیم ملی هندبال ایران با انتقاد شدید نسبت به عملکرد رییس سابق این فدراسیون اظهار کرد: برنامه‌ریزی غیرمنطقی و بی‌درایتی کوزه‌‌گری سبب شد همه چیز در هندبال به هم بریزد.
نسخه چاپی
مهدی بیجاری بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان که نامش در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی قرار ندارد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ در توضیح این مطلب گفت: من سال‌ها برای تیم ملی هندبال ایران زحمت کشیده‌ام، همیشه جزو بهترین‌ها بودم و گل‌های تاریخی به ثمر رساندم.امیدوارم دلیل عدم دعوتم به تیم ملی لج و لجبازی نبوده باشد.

وی افزود: اگر مطمئن شوم که مسائل پشت پرده در دعوت نشدن من به تیم ملی مطرح نبوده است و در لیست بعدی  تیم ملی قرار بگیرم با دل و جان برای کشورم بازی می‌کنم، درغیر این صورت دیگر کسی مرا در سطح ملی نخواهد دید. اگر نام من در لیست جدید نباشد مطمئن می‌شوم که کوزه‌گری همچنان به فدراسیون خط می‌دهد.

بازیکن تیم ملی هندبال ایران که همواره از منتقدین سرسخت مدیریت جلال کوزه‌گری در فدراسیون هندبال بود، درخصوص برکناری او از سمت خود در فدراسیون به آنا گفت: امیدوارم کسانی که جایگزین کوزه‌گری می‌‌شوند راه او را ادامه ندهند تا هندبال ایران این‌بار به جای پسرفت در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

بیجاری با اشاره به وضعیت نامطلوب مدیریت در زمان کوزه‌گری، افزود: برنامه‌ریزی غیرمنطقی، غیراصولی و بی‌درایتی کوزه‌گری سبب شد همه چیز در هندبال به هم بریزد.او باید برای تمام کم‌کاری‌هایش در فدراسیون جواب‌گو باشد.

وی ادامه داد: هندبال ایران در حال حاضر بیش از هرچیزی به همدلی و همکاری نیاز دارد. اکنون وقت آن رسیده که سرپرست جدید فدراسیون به برگزاری جلساتی با پیشکسوتان هندبال اقدام کند و مشکلات موجود را ریشه ای حل کند و به حواشی پایان دهد.

بیجاری درباره انتصاب نصیری به عنوان سرپرست موقت فدراسیون اظهار کرد: نصیری انسان با وجدان و با درایتی است  و می‌تواند ضعف‌ها را بررسی کند تا تجربه‌های بد گذشته تکرار نشود. ایجاد تعامل بین اعضای خانواده هندبال مهم‌ترین قدمی است که وی باید بردارد.

بیجاری ادامه داد: چه من به تیم ملی دعوت شوم چه نشوم بازیکنان باید با تمام توان در اختیار تیم ملی باشند و برای موفقیت هندبال ایران قدم بردارند تا پاسخ محکمی باشند در جواب حرف کوزه‌گری که معتقد بود بازیکنان هندبال مانند یک سرباز غیرتمند نیستند.

بازیکن تیم ثامن‌الحجج سبزوار که همراه با این تیم قهرمان رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران شد در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کیفیت پایین لیگ برتر اشاره کرد و گفت:‌ متاسفانه هندبال ایران در بخش جذب اسپانسر بسیار عملکرد ضعیفی دارند و این نکته سبب شده به جز تیم ثامن باقی تیم‌ها نتوانند در حد مطلوب ظاهر شوند.

بیجاری ادامه داد: نباید این نکته را از یاد برد که هندبال جهانی شدنش را مدیون ثامن است و کوزه‌گری هیچ نقشی در کسب این سهمیه نداشته است.خیلی از همین آقایان با سرمایه‌گذاری ثامن در هندبال مخالف بودند. با توجه به این موضوع اگر ثامن سرمایه‌گذاری نکرده بود تیم ملی هندبال به هیچ جا نمی‌رسید.

وی خاطر نشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند دیگر در تیم ملی نخواهم بود و به جایی خواهم رفت که برایشان مفید باشم و مسیر پیشرفتم باز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد