سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

چهار ملی پوش برای هر تیم

لیگ برتر هندبال سهمیه ای می شود

سهم هر تیم چهار ملی پوش
  اندیشه ای نو برای فصلی نو

بیست و هفتمین دوره لیگ برتر آقایان قرار است با کیفیتی بهتر نسبت به سالهای قبل برگزار شود.به همین منظور قرار است شنبه 1393/3/31 ساعت 10صبح فدراسیون هندبال میزبان مدیران تیمهای لیگ برتری باشد تا نسبت به هرچه بهتر برگزاری رقابتهای فصل جاری , چالشها و فرصتها تصمیم گیری شود ـ منبع سایت فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران

شنیده های ما از یک منبع آگاه حاکیست در این جلسه قرار است بحث عضویت بیش از چهار ملی پوش در تیم های لیگ برتری مطرح شود به طوری که در سال بعد تیم های لیگ برتری حق جذب بیش از چهار بازیکن ملی پوش را نداشته باشند.


حال با این احوال و ترافیک ملی پوشان در تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار و اعلام آمادگی سپاهان اصفهان برای حضور مجدد در لیگ برتر باید منتظر روزهای جالبی برای بازار نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری باشیم.


سجاد استکی که به احتمال فراوان خارج از ایران توپ خواهد زد اما باید دید و منتظر ماند که با این اوصاف آیا  الله کرم استکی ،مجتبی حیدرپور ، سجاد ندری ، پویا نوروزی ، میلاد مسائلی ، امید سه کناری در سبزوار ماندنی خواهند شد.
البته تا مشخص شدن قطعی این شنیده باید صبر کرد و منتظر ماند و ببینم که آیا مهدی بیجاری که به تیم ملی دعوت نشده است آیا جزوه سهمیه ملی محسوب می شود و یا خیر؟


البته این موضوع برای شاگردان آقای علیرضا حبیبی در تیم ثامن الحجج مشهد و آقایان احسان ابویی ، سعید پورقاسمی ، محسن باباصفری ، مهرداد صمصامی ، عزیز نوربهبهانی ، علی رحیمی نیز صدق می کند

شایان ذکر است ما برای تأئید و یا رد این خبر با یکی دو نفر از فعالان و مسئولان باشگاه ثامن الحجج تماس گرفتیم که متأسفانه پاسخگو نبودند

البته ما از اینکه پاسخ ما را ندادند گله ای نداشته و نداریم و با تمام توان به کار خود ادامه میدهیم ، چرا که اطلاع رسانی شفاف را کار ارزشمندی می دانیم.


شعار ما:
سبزوار مهد هندبال ایران است

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد