سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سعید برخورداری از تمایل خود جهت پیوستن به ثامن الحجج گفت

مشکل داشتم، به اردوی تیم ملی نرفتم
برخورداری: ناراحتی‌ها در دل ملی‌پوشان هندبال مانده است
از ثامن‌الحجج سبزوار پیشنهاد دارم

   
ملی‌پوش اصفهانی هندبال ایران گفت: برخوردی که بعد از مسابقات قهرمانی آسیا با ملی‌پوشان شد باعث شد دلخوری‌ها در دل بازیکنان باقی بماند.


سعید برخورداری در گفتگو با ایمنا در مورد دلیل غیبت خود در اردوی تیم ملی هندبال اظهار داشت: یک سری مشکلات شخصی داشتم که مانع حضورم در اردوها شد. دوست دارم شرایطی فراهم شود که مشکلات حل شود و ملی‌پوشان بتوانند با هم در اردوها حاضر شوند.
البته برخورداری تنها ملی‌پوش غایب در اردوها نیست و نام الله‌کرم و سجاد استکی، میلاد مسائلی و چند نفر دیگر نیز در این لیست به چشم می‌خورد. برخورداری در این خصوص می‌گوید: اکثر بچه‌ها از شرایطی که بعد از راهیابی تیم ملی به جام جهانی پیش آمد ناراحت و دلخور هستند. زمانی که هندبال برای اولین بار جهانی شد و ما به کشور برگشتیم نه از استقبال مدیران خبری شد و نه پاداش در خور این موفقیت به ملی‌پوشان داده شد. اینها در دل بازیکنان مانده است و باید شرایط طوری فراهم شود که بچه‌ها با جان و دل و عاشقانه به اردوی تیم ملی بیایند.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید با کنار رفتن جلال کوزه‌گری از ریاست فدراسیون ملی‌پوشان از تصمیم خود برای عدم حضور در تیم ملی منصرف شوند، گفت: اگر واقع بینانه نگاه کنیم تغییر خاصی در فدراسیون رخ نداده و آنطور که باید و شاید نبوده است. آقای نصیری سرپرست فعلی فدراسیون زحمات زیادی در این رشته کشیده اما به نظر من هندبال به شخص قوی‌تر و باتجربه‌تری نیاز دارد.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در مورد خبر فدراسیون در مورد تشکیل کمیته انضباطی برای ملی‌پوشان غایب افزود: هیچ کار خلاف قانونی از طرف ملی‌پوشان انجام نشده و فکر نمی‌کنم در نهایت مشکلی برای بازیکنان پیش بیاید. واقعاً نمی‌دانم شرایط در آینده چطور خواهد شد و شاید وضعیت بهتر شود و بچه‌ها برگردند.  

 برخورداری در مورد تیم فصل آینده خود در لیگ برتر اظهار داشت: از چند تیم از جمله ثامن‌الحجج سبزوار و سپاهان پیشنهاد دارم و احتمال رفتنم به سبزوار بیشتر است. بدم نمی‌آید در اصفهان بمانم ولی به تیمی می‌روم که از نظر مالی برایم بهتر باشد.  

 

وی در پایان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات انتخابی جام جهانی از مسئولان ورزش استان انتظار داشتم مانند ملی‌پوشان سایر استان‌ها که برایشان جشن گرفته شد از ما استقبال و تقدیر کنند اما در خود اصفهان هم این اتفاق نیفتاد و این، ما را دلسرد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد