سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

میلاد مسائلی

مسائلی: فوتبال با چلوکباب جهانی شد، هندبال با نون و پنیر!   

 

من یک سال از قراردادم با تیم العربی قطر باقی مانده ولی در صدد کسب رضایت نامه هستم تا بتوانم امسال را نیز در تیم ثامن‌الحجج سبزوار بازی کنم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: تبعیضی که بین هندبال و دیگر رشته‌های توپی قائل می‌شوند منصفانه نیست.
میلاد مسائلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان فدراسیون بعد از حضور نداشتن بازیکنان در اردوی تیم ملی به ما تهمت زدند و در مصاحبه‌هایی گفتند که ما به خاطر دلار در اردوی تیم ملی حاضر نشدیم. اگر مشکل ما فقط پول بود که تابعیت کشورهای عربی را قبول می‌کردیم در حالیکه ما به خاطر عرق ملی پیشنهاد میلیاردی عرب‌ها را رد کردیم.

ملی‌پوش هندبال کشورمان در ادامه افزود: به جای اینکه "نصیری" سرپرست فدراسیون کدخدامنشی کند و درد و دل‌های ما را بشنود، در مقابل ما قرار گرفته و ملی‌پوشانی که در اردو حاضر نبودند را کمیته انضباطی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: به یاد دارم در زمانی که ما در تیم ملی نوجوانان بودیم، تیم سپاهان را با ملی‌پوشانش با 9 اختلاف بردیم درحالی که نوجوانان ملی‌پوش حال حاضر کشورمان با اختلاف از تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان شکست می‌خورد.

مسائلی در ادامه اذعان کرد: در زمانی که "ریمانیچ" سرمربی تیم ملی هندبال شد، فدراسیون با لجبازی هندبال را 3 سال عقب انداخت درحالی که در آن زمان می‌توانستیم المپیکی شویم.
"نصیری" هم راه "کوزه‌گری" رئیس مستعفی فدراسیون را پیش گرفته است و به جای حفظ سرمایه‌ها و جذب اسپانسرها بیشتر به دفع آنها کمک می‌کند.

ملی‌پوش هندبال کشورمان به پاداش هندبالیست‌ها برای جهانی شدن اشاره کرد و افزود: تیم ملی هندبال با امکانات کم توانست سهمیه جهانی را بگیرد و فقط پاداش پنج میلیونی مزد زحمات بازیکنان شد. در حالی که تیم ملی فوتبال وقتی به آرژانتین باخت خیلی بیشتر از ما پاداش گرفت.
 
اصطلاحا فوتبال با چلوکباب جهانی شد و هندبال با نون و پنیر!

پاداش همه رشته‌های توپ برای جهانی شدن چند برابر هندبالیست‌ها بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من یک سال از قراردادم با تیم العربی قطر باقی مانده ولی در صدد کسب رضایت نامه هستم تا بتوانم امسال را نیز در تیم ثامن‌الحجج سبزوار بازی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد