سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آقای نصیری در سخنانت دقت کن

سخنی با رئیس فدراسیون هندبال


آقای نصیری در انتخاب واژگان خود دقت کن ، محروم کردن تماشاچیان مهد هندبال ایران و ترکتازی شما در فضای مجازی جالب نیست

آقای نصیری هندبال در سبزوار در خون جوانان و مردم سبزوار جاری است هندبال در سبزوار همانند والیبال در گنبد و آمل و فوتبال در آبادان است ، مردم سبزوار هندبال را می فهمند و درک می کنند و به هندبال عشق می ورزند

آقای نصیری تصمیمات فدراسیون شما در خصوص کنار گذاشتن نماینده هندبال سبزوار توهین به جامعه هندبال بود مصاحبه های مکرر شما با رسانه ها شایسته نیست و این ها برای ما سبزواریها دهن کجی و به مثابه توهین محسوب می شود.


****

آقای نصیری در پارگراف اول گفته اگر مشکلی پیش نیاید می توانیم به اهداف خود برسیم و آراء کمیته انضباطی را دلیل ایجاد مشکلات احتمالی بیان کرده است

خوب عزیز برادر در آستانه مسابقات و میزبانی ایران همچنین تصمیم عجولانه ای را نمی گرفتید و این احکام را بعد از مسابقات هندبال جوانان صادر می فرمودید.


گفته اید بازیکن سالاری و پول سالاری در حال رشد است

عزیز برادر در دولت تدبیر و امید انشاء الله جناب وزیر نخواهند گذاشت در مجموعه ورزشی بی تدبیری و ناامیدی حمکفرما شود و بی تدبیری رشد کند


ایشان افاضه فرموده اند که برخی‌ها چون پول‌ دارند فکر می‌کنند همه کار می‌توانند بکنند. بازیکنانی که در تیم ملی بزرگسالان محروم شدند حقشان بود، چراکه به تیم ملی خود پشت کرده‌اند. آقایان بازیکنان حاضر در اردو را تهدید جانی و مالی می‌کنند.

آقای سرپرست این بازیکنان اگر میخواستند به ملیت خود بی اعتنا باشند بسترهای بهتری فراهم بود که بی شک خودتان از این موضوع مطلع هستید و این گفته فرافکنی محسوب می شود و...

البته نقدهای دیگری بر سخنان سرپرست فدراسیون وارد است که در این مجال نمی گنجد


در ادامه یکی از چندین مصاحبه آقای نصیری 

 

می‌خواهند با پول مقابل تیم ملی بایستند

نصیری: تیم هندبال جوانان جهانی خواهد شد

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: تیم جوانان جهانی خواهد شد، چرا که شرایطش کاملاً فراهم است.
خبرگزاری فارس: نصیری: تیم هندبال جوانان جهانی خواهد شد

خسرو نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط تیم ملی هندبال جوانان ایران اظهار داشت: شرایط عالی است و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. اگر مشکل خاصی پیش بیاید می‌توانیم به اهداف خود برسیم، اما متاسفانه پس از اعلام آرای کمیته انضباطی با مشکلاتی روبرو شدیم.

وی ادامه داد: از وقتی که اعلام کردیم باشگاه ثامن یک فصل محروم است، مدیران و مربیان این باشگاه با برخی از بازیکنان سبزواری تیم ملی جوانان تماس گرفتند و از آنها خواستند که اردوی تیم ملی را در آستانه مسابقات ترک کنند. متاسفانه پو‌ل‌سالاری و بازیکن سالاری و ... در هندبال در حال رشد است و باید جلوی آن را گرفت.

سرپرست فدراسیون هندبال با بیان اینکه دو بازیکن جوانان اردوی تیم ملی را ترک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مطبوعات در این شرایط حساس باید به داد فدراسیون هندبال برسند. برخی‌ها چون پول‌ دارند فکر می‌کنند همه کار می‌توانند بکنند. بازیکنانی که در تیم ملی بزرگسالان محروم شدند حقشان بود، چراکه به تیم ملی خود پشت کرده‌اند. آقایان بازیکنان حاضر در اردو را تهدید جانی و مالی می‌کنند.

نصیری افزود: به نظر من این بازیکنان که محروم شدند نسل طلایی هندبال نبودند؛ با کسی که ملیت خود را بفروشد چه باید کرد؟ یک آقای پولدار تصمیم دارد مقابل تیم ملی بایستد و من هم به عنوان سرپرست فدراسیون شرافت و انسانیتم را به پول نمی‌فروشم. آنها می‌خواهند برای تیم ملی سرمربی تعیین کنند که من هیچوقت زیربار نمی‌رود.

وی گفت: در گذشته و در فوتبال پرویز دهداری چنین کاری کرد و بعد از آن شاهد بودیم که نسلی که عزیزی و عابدزاده و باقری و دایی و... بودند معرفی شدند. ما هم مقابل افرادی که می‌خواهند به تیم ملی لطمه بزنند می‌ایستیم. درمورد تیم جوانان هم باید بگویم که به کوری چشم بدخواهان جهانی خواهیم شد، چراکه شرایطش کاملاً فراهم است.

نظرات 1 + ارسال نظر
سبزواری یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 16:30

سلام لطفا هماهنگی هایی رو انجام بدین تا بریم جلوی فدراسیون هندبال و جواب این آقا رو با اعتراض و حتی اعتصاب بدیم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد