سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

مدرس ایرانی فدراسیون بین المللی هندبال خبر محرومیتم را در کنیا شنیدم

حبیبی : خبر محرومیتم را در کنیا شنیدم

مربی سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: زمان اعلام حکم محرومیتم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال، برای تدریس در کشور کنیا حضور داشتم ودرآنجا و از طریق رسانه ها در جریان این محرومیت قرار گرفتم.

به گزارش ایرنا، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال هفته گذشته 9تن از بازیکنان و «علیرضاحبیبی» مربی تیم ثامن الحجج مشهد را که دراردوی تیم ملی شرکت نکرده بودند، به مدت چندماه از فعالیت در این رشته، محروم و مجازاتهای نقدی نیز برای آنان تعیین کرد. 

بر این اساس، حبیبی به مدت 6 ماه محرومیت قطعی و 6 ماه محرومیت تعلیقی از فعالیت در رشته ورزشی هندبال و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 

سرمربی تیم ثامن الحجج مشهد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره محرومیت خود از سوی فدراسیون هندبال گفت: زمان صدور این حکم در کشور کنیا حضور داشتم و فعلا تمایلی به اظهار نظر در این خصوص ندارم. 

وی افزود: از سال 2009 به عنوان مدرس بین المللی هندبال به عضویت کمیته مربیان، مدرسان و روش هندبال فدراسیون بین المللی هندبال درآمده ام و در دوره های مختلف مربیگری بین المللی از جمله المپیک سولیداریتی در سطح جهان به عنوان مدرس این فدراسیون حضور داشتم. 

حبیبی که از سال 2013 نیز به عنوان عضو کمیته مربیان و مدرسان فدراسیون هندبال آسیا در آمده است، افزود: پس از برگزاری دوره مربیگری المپیک سولیداریتی در قاره آفریقا که سال 2010 با همکاری فدراسیون بین المللی هندبال و کمیته بین المللی المپیک در کشور اتیوپی برگزار شد، برای دومین بار برای تدریس در قاره آفریقا به کشور کنیا دعوت شدم. 

وی ادامه داد: این دوره آموزشی توسط فدراسیون بین المللی هندبال و با همکاری فدراسیون کنیا در راستای اجرای طرح 4 ساله توسعه هندبال برای کشورهای نوظهور برگزار شد. 

وی اضافه کرد: در این دوره که به مدت 8 روز با حضور 45 نفر برگزار شد، مباحث تئوری و عملی از مقاطع پایه و تکنیک ها و مهارت های هندبال تا سطح پیشرفته به تمامی مربیان تیم های پایه، ملی، باشگاهی، دانشگاهی و دانش آموزی این کشور آموزش داده شد. 

به گزارش ایرنا، حضور مدرس ایرانی فدراسیون بین المللی هندبال در کشور کنیا و برگزاری یکی از موفق ترین دوره های مربیگری بین المللی در این کشور توجه رسانه های خبری کنیا را به خود جلب کرد. 

فدراسیون هندبال کنیا نیز پس از برگزاری این دوره با ارسال نامه ای از زحمات و نحوه آموزش حبیبی که سرآغاز تحول و پیشرفت هندبال در شروع برنامه 4 ساله توسعه هندبال در این کشور زیر نظر فدراسیون بین المللی بوده، قدردانی کرد. 

«علیرضا حبیبی» در مدت 9 سال مربیگری در تیم ملی هندبال ایران، همراه با این تیم مدال نقره مسابقات غرب آسیا در قطر، برنز بازی های آسیایی 2006 دوحه قطر، نقره بازی های آسیایی گوانگژو چین را برای کشورمان به ارمغان آورده است. 

وی همچنین به عنوان سرمربی تیم های صنام، پرسپولیس، دانشگاه آزاد اسلامی، سپاهان اصفهان و ثامن الحجج مشهد در لیگ برتر هندبال ایران، در مجموع 3 مقام قهرمانی، 4 نایب قهرمانی و یک مقام سومی کسب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد