سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آقای بیجاری هرکه بامش بیشتر برفش بیشتر ، هرکه وزنش سنگین تر ، محرومیتش ....


بیجاری: برخی‌ها باید دستشان را از هندبال کوتاه کنند
 محرومیت‌های فدراسیون بر حسب وزن بازیکنان بود!

 

 
خبرگزاری آنا: ملی‌پوش سابق هندبال گفت: میزان محرومیت من از همه بیشتر است و فکر می‌کنم بر اساس وزن بازیکنان این محرومیت‌ها را در نظر گرفته اند و چون من از همه وزن بیشتری دارم محرومیتم هم بیشتر است!


مهدی بیجاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به حواشی اخیر هندبال ایران، درباره اقدامات افراد محروم شده در کمیته انضباطی برای رسیدگی مسئولان، گفت: ملی‌پوشان هندبال که به دلیل عدم حضور در تیم ملی با محرومیت مواجه شدند نامه‌ای تنظیم کردند و به وزارت ورزش بردند که متاسفانه هیچ رسیدگی و بررسی روی اعتراض ما صورت نگرفت.

وی با بیان این مطلب که همراه با بازیکنان معترض بارها در محل وزارت حضور پیدا کرده است، افزود: هر بار که خواستار دیدار با گودرزی یا سجادی شدیم، آن‌ها حاضر به دیدن ما نشدند. فقط پیغام می‌دهند که حق با شماست اما هیچ قدمی برنمی‌دارند.برای برخی‌ها این سوء تفاهم به وجود آمده که رفاقت گودرزی و نصیری در عدم پیگیری‌ها از سوی وزارت بی‌تاثیر نیست.

بیجاری از تصمیم این گروه از بازیکنان و مربیان معترض برای پیگیری این جریان از طریق فراکسیون ورزش خبر داد و گفت: وقتی وزارت پاسخگو نیست ما ساکت نخواهیم نشست  و این جریان را از طریق مراجع قانونی دیگر پی خواهیم گرفت.

وی افزود: در ابتدا تصمیم داشتیم که دادگاه بین‌المللی ورزش را از این اتفاق مطلع کنیم، اما ممکن است این حرکت به تعلیق ورزش ایران منجر شود به همین دلیل از تصمیم خود پشیمان شدیم.

ملی‌پوش سابق هندبال ایران در تشریح این موضوع گفت: در هیچ جای دنیا ورزشکار را به دلیل عدم حضور در تیم ملی جریمه نمی‌کنند، واقعا جای تاسف دارد در فدراسیون اوضاع به صورتی پیش می‌رود که برای خودشان قوانین وضع می‌کنند. در جلسه کمیته انضباطی می‌گفتند برخی از ما، ملی‌پوشان حاضر در اردو را تهدید کرده‌اند. این حرف واقعا خنده‌دار است؛ چرا باید کسی را تهدید کنیم. هر کس اختیار زندگی خودش را دارد.

بیجاری ادامه داد: هیچ قانون یا آیین‌نامه‌ای وجود ندارد که بر اساس آن این محرومیت‌ها صورت گرفته باشد. میزان محرومیت من از همه بیشتر است. فکر می‌کنم بر اساس وزن بازیکنان این محرومیت‌ها را در نظر گرفته اند و چون من از همه وزن بیشتری دارم محرومیتم هم بیشتر است!

بیجاری با بیان اینکه نصیری، سرپرست فعلی فدراسیون هندبال در رسانه ملی آبروی بازیکنان هندبال را برد، اظهار کرد: کسی که دلسوز هندبال باشد نباید درباره بازیکنانی که برای تیم ملی و موفقیت کشورشان زحمت کشیده‌اند، به هر  دلیلی در یک برنامه تلویزیونی قضاوت کند. نصیری به راحتی اعلام کرد که بازیکنان پول گرفته‌اند که در تیم ملی حضور پیدا نکنند. این حرف تهمت است و باید برای حرفش سند داشته باشد. شک نکنید که این‌ها زاییده توهمات ذهنی نصیری است.

وی با اشاره به این موضوع که ای کاش فردی در راس فدراسیون حضور داشت که به حرف بازیکنان گوش می‌داد و دلسوز هندبال بود، گفت: افراد فعلی دشمن هندبال هستند و یک قدم هم در راستای موفقیت این ورزش برنمی‌دارند و ای کاش اتفاقات به گونه‌ای دیگر رقم خورده بود.

ملی‌پوش سابق ایران که به همراه تیم ملی توانست برای نخستین بار جواز حضور در جام جهانی هندبال را کسب کند، خاطرنشان کرد: اینکه یک نفر بیاید و به راحتی بازیکنانی را که از جان و دل برای کشورشان مایه گذاشتند را زیر سوال ببرد و انگ فروختن پیراهن تیم ملی را به آنها بزند بی انصافی است.

بازیکن فصل گذشته تیم ثامن‌الحجج سبزوار در ادامه به سرمایه گذاری باشگاه ثامن‌الحجج در هندبال ایران و برخورد ناشایست مسئولان هندبال با آن‌ها اشاره کرد و گفت: واقعا جای تاسف دارد که با اسپانسر به این خوبی چنین رفتاری صورت می‌گیرد، به نحوی که از حمایت‌هایش پشیمان شود.بدون شک موفقیت هندبال در راهیابی به جام جهانی حاصل حمایت‌های باشگاه ثامن‌الحجج است و این موضوع غیر قابل انکار است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که  حق کسی پایمال نشود و تا روزی که جواب درستی نگیریم و پیگیری‌هایمان جواب ندهد این جریان را تمام نخواهیم کرد. بالاخره یک نفر در ایران وجود دارد که به مشکل ما رسیدگی کند و این مسئله را حل کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برخی افراد دست خود را از هندبال کوتاه کنند و برای کسب یک صندلی در فدراسیون دست به هر رفتاری نزنند و از طرفی اگر فردی پیدا شود که بتواند حاشیه‌ها را تمام کند، تیم ملی هندبال در مسابقات جهانی پدیده خواهد شد و اگر جریانی برخلاف این اتفاق بیفتد بدون شک ایران به زنگ تفریح حریفان تبدیل می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد