سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

نصیری: به کوری چشم بدخواهان تیم هندبال جوانان جهانی خواهد شد

نصیری: به کوری چشم بدخواهان تیم هندبال جوانان جهانی خواهد شد 


آقای نصیری به کوری کدام چشم بدخواه جوانان جهانی نشدند

            مصاحبه ذیل یکی از چندین مورد خطابه های نصیری در چند وقت اخیر بود 

 

خسرو نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط تیم ملی هندبال جوانان ایران اظهار داشت: شرایط عالی است و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند
خبرگزاری‌فارس
خسرو نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط تیم ملی هندبال جوانان ایران اظهار داشت: شرایط عالی است و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. اگر مشکل خاصی پیش بیاید می‌توانیم به اهداف خود برسیم، اما متاسفانه پس از اعلام آرای کمیته انضباطی با مشکلاتی روبرو شدیم.

وی ادامه داد: از وقتی که اعلام کردیم باشگاه ثامن یک فصل محروم است، مدیران و مربیان این باشگاه با برخی از بازیکنان سبزواری تیم ملی جوانان تماس گرفتند و از آنها خواستند که اردوی تیم ملی را در آستانه مسابقات ترک کنند. متاسفانه پو‌ل‌سالاری و بازیکن سالاری و ... در هندبال در حال رشد است و باید جلوی آن را گرفت.


سرپرست فدراسیون هندبال با بیان اینکه دو بازیکن جوانان اردوی تیم ملی را ترک کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مطبوعات در این شرایط حساس باید به داد فدراسیون هندبال برسند. برخی‌ها چون پول‌ دارند فکر می‌کنند همه کار می‌توانند بکنند. بازیکنانی که در تیم ملی بزرگسالان محروم شدند حقشان بود، چراکه به تیم ملی خود پشت کرده‌اند. آقایان بازیکنان حاضر در اردو را تهدید جانی و مالی می‌کنند.


نصیری افزود: به نظر من این بازیکنان که محروم شدند نسل طلایی هندبال نبودند؛ با کسی که ملیت خود را بفروشد چه باید کرد؟ یک آقای پولدار تصمیم دارد مقابل تیم ملی بایستد و من هم به عنوان سرپرست فدراسیون شرافت و انسانیتم را به پول نمی‌فروشم. آنها می‌خواهند برای تیم ملی سرمربی تعیین کنند که من هیچوقت زیربار نمی‌رود.


وی گفت: در گذشته و در فوتبال پرویز دهداری چنین کاری کرد و بعد از آن شاهد بودیم که نسلی که عزیزی و عابدزاده و باقری و دایی و... بودند معرفی شدند. ما هم مقابل افرادی که می‌خواهند به تیم ملی لطمه بزنند می‌ایستیم. درمورد تیم جوانان هم باید بگویم که به کوری چشم بدخواهان جهانی خواهیم شد، چراکه شرایطش کاملاً فراهم است


******************

امید که مسئولان عالی رتبه ورزش فکری به حال هندبال بکنند

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد