سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

دانیال امینایی:ثامن الحجج یکی از قطب‌های هندبال کشور است

 مربی تیم هندبال صنعت مس کرمان: 

 امیدوارم مشکل بوجود آمده با درایت مدیران باشگاه و فدراسیون برطرف شود 

لیگ برتر آقایان امسال هم از مهرماه آغاز خواهد شد و تیمها در تکاپوی آماده سازی خود قرار دارند. 

یکی از این تیمها صنعت مس کرمان است که مشغول آماده کردن خوداست .مربی این تیم  دانیال امینایی درهمین ارتباط اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با باشگاه مس و مدیرعامل این مجموعه‌ صورت گرفته، انگیزه زیادی در بین بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال صنعت مس به وجود آمده است که گمان می‌کنم این روند منجر به برقراری شرایط خوبی در تیم شده باشد. 

وی گفت: از دو هفته پیش تاکنون تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر هم مشغول انجام تمرینات سنگین و فشرده بدنسازی هستیم و تقریبا تا اواسط شهریورماه این آماده‌سازی بدنی را با بازیکنان ادامه می‌دهیم. 

امینایی خاطر‌نشان کرد: تیم کنونی ما متشکل از بازیکنان جوان و بومی است و با اضافه‌ شدن سه بازیکن ملی‌پوش پس از بازی‌های آسیایی اینچئون و همچنین یک یا دو بازیکن خارجی به جمع تیم‌ با ترکیبی از بازیکنان جوان بومی و با تجربه راهی رقابت‌های لیگ برتر می‌شویم. 

مربی تیم هندبال صنعت مس کرمان افزود: هم‌اکنون آرامش در تیم ما برقرار است و سعی می‌کنیم با کسب نتایج درخشان حضور موثر و مفیدی در لیگ برتر داشته باشیم و بتوانیم جایگاه از دست رفته هندبال کرمان را بازگردانیم. 

وی در رابطه با حضور خود در کرمان پس از دو سال همکاری با ثامن الحجج مشهد گفت: با توجه به شرایط حرفه‌ای که هر مربی دارد، من هم پس از اتمام قراردادم با باشگاه ثامن مشهد‌ به شهر خودم بازگشتم و با توجه به شرایط خوب باشگاه صنعت مس کرمان و حضور کادر فنی خوب و صمیمی‌ای که در تیم هندبال وجود داشت با این باشگاه قرارداد امضا کردم. 

امینایی افزود: ثامن الحجج یکی از قطب‌های هندبال کشور است که در دو سال گذشته این باشگاه سرمایه‌گذاری بسیار خوب، منظم و حرفه‌ای را در رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال داشته است، اما اخیرا دچار مشکلاتی با فدراسیون شده که امیدوارم با درایت مدیران این باشگاه و فدراسیون این مشکل حل شود و باز هم شاهد حضور این باشگاه در هندبال کشور باشیم . 

منبع:سایت فدراسیون هندبال

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد