سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

پرتخال!

قاسم شعبان پور سرمربی سابق ثامن الحجج  

سکان هدایت شمش منیزیم را بر عهده گرفت !! 

نبود سالن استاندارد مشکل نماینده خراسان جنوبی در لیگ برتر هندبال/ روند کند احداث سالنهای ورزشی ادامه دارد
بیرجند - خبرگزاری مهر: بیست و هفتمین دوره مسابقات هندبال لیگ برتر کشور در حالی اوایل مهرماه جاری آغاز می شود که تیم هندبال شمش منیزیم فردوس سالن استاندارد برای میزبانی مسابقات ندارد و نیازمند حمایت مسئولان ارشد استانی و کشوری است.به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در حالی 11 مهرماه جاری آغاز می شود که تیم هندبال شمش منیزیم فردوس به عنوان نماینده خراسان جنوبی برای اولین بار در این رقابت ها شرکت می کند و تاکنون توانسته به عنوان نماینده ایران سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا را که پاییز امسال در قطر برگزار می شود را کسب کند که این امر نیازمند حمایت و کمک های مسئولان کشوری به ویژه فدراسیون هندبال و مدیران استانی به ویژه استاندار خراسان جنوبی، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های اجرایی است.

در این گزارش بر آن شدیم تا با مسئولان ورزش و هیئت هندبال استان مسائل و مشکلات این تیم را برای حضور هر چه قدرتمندتر در مسابقات لیگ برتر هندبال بررسی کنیم.

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: بر اساس تصمیم و ابلاغ فدراسیون هندبال کشور تیم شمش منیزیم فردوس امسال به نمایندگی از خراسان جنوبی در رقابت‌های لیگ برتر هندبال به مصاف رقیبان خود می‌رود.

شریعتی فر با بیان اینکه تیم هندبال شمش منیزیم به عنوان نماینده شایسته خراسان جنوبی و نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند، گفت: با توجه به اینکه قرار است این تیم از حیثیت هندبال خراسان جنوبی و  کشور در مسابقات جام باشگاه های آسیایی دفاع کند نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری است. 

قاسم شعبان پور سرمربی سابق ثامن الحجج سکان هدایت شمش منیزیم را بر عهده گرفت

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم اکنون تیم هندبال شمش منیزیم به عنوان نماینده خراسان جنوبی در لیگ برتر هندبال کشور در حال آماده سازی است، تصریح کرد: قاسم شعبان پور سرمربی سابق تیم ثامن الحجج سبزوار و از مربیان باسابقه هندبال کشور هدایت تیم هندبال شمش منیزیم را برعهده گرفته است.

شریعتی فر با اشاره به جذب بازیکن برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر هندبال امسال افزود: تاکنون 3 بازیکن تیم ملی و چند بازیکن تیم ملی جوانان که مدنظر سرمربی و مربیان تیم بوده برای حضور در تیم شمش منیزیم قطعی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فردوس دارای چند سالن ورزشی است اما هیچکدام از این سالن ها دارای استاندارد نیستند، تصریح کرد: در حال حاضر دو سالن در این شهرستان در حال احداث است که با توجه به روند کند ساخت سالن مجموعه انقلاب فردوس که در اختیار ورزش و جوانان است باید با همکاری و مساعدت مسئولان ارشد استانی به ویژه استانداری و دانشگاه پیام نور استان سالن ورزشی دانشگاه پیام نور فردوس را برای میزبانی مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

رئیس هیئت هندبال خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت 90 درصدی سالن دانشگاه پیام نور فردوس گفت: تاکنون بحث کف پوش سالن انجام گرفته و سیستم های گرمایشی و سرمایشی آن هم خریداری و آماده نصب است. 

ادامه خبر را می توانید در خبرگزاری مهر مطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد