سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

من یکبار هم مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) را ندیده ام

محمدی: فدراسیون ارزش والای اخلاقی را زیر پا گذاشت نه بازیکنان!  


کارشناس هندبال کشورمان گفت: فدراسیون هندبال با محرومیت بازیکنان و باشگاه ثامن الحجج اشتباه بزرگی را رقم زد.
مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در استان لرستان امکانات برای رشته هندبال کم است اما با این حال استان ما چندین بازیکن راهی تیم‌های ملی کرده است.

کارشناس هندبال کشورمان در رده‌های مختلف سنی برای مسابقات ما تیم فرستاده‌ایم، با حمایت‌های باشگاه ثامن‌الحجج توانستیم پایه‌های مختلف خودمان را تقویت کنیم. حالا که یک حامی مالی خوب پیدا شده فدراسیون می‌خواهد با لجبازی این اسپانسر را نیز از هندبال خارج کند.

رئیس هیئت هندبال الشتر در ادامه گفت: من مدیر باشگاه ثامن الحجج را یک بار هم ندیدم اما مسئولین این باشگاه برای ارتقا هندبال از هیچ کمکی دریغ نکرده است و بیشترین کمک را به مناطق محروم داشته‌اند در رشته هندبال سرمایه‌گذاری خوبی نمی‌شود باید همین چند اسپانسری که باقیمانده را حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: برای من این سوال پیش آمده که مگر بازیکنان چه کار کرده‌اند که می‌گویند ارزش والای اخلاقی و کرامات انسانی را زیر پا گذاشته‌اند. خود فدراسیون وقتی از چند بازیکن با شناسنامه جعلی برای مسابقات جوانان استفاده می‌کند ارزش والای اخلاقی را کاملا زیر سوال برده است چون با این حرکت ممکن است به طور کل هندبال کشورمان تعلیق شود.

محمدی در پایان گفت: فدراسیون با این روندی که در پیش گرفته نمی‌تواند هیچ نتیجه‌ای در مسابقات پیش رو کسب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد