سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

آقای رئیس جمهور محبوب و وزیر محترم ورزش ، جوانان سبزواری از فدراسیون هندبال گلایه دارند

در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان؛
مشکلات هندبال به گوش‌های رییس جمهور رسید

گودرزی حاشیه‌های هندبال را حل می‌کند


 

 در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان بازیکنان محروم تیم ملی هندبال مشکلات خود را با دکتر روحانی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 92 و 91 روز جمعه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد که این مراسم حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت.
 
درب‌های سالن راس ساعت 17 بسته شد و بسیاری از ورزشکاران پشت درهای بسته ماندند.
 
از جمله این ورزشکاران هندبالیستهای محروم تیم ملی بودند سال گذشته پس از مسابقات آسیایی بحرین و کسب سهمیه‌ جهانی حاشیه های زیادی گریبان‌گیر این رشته شد.
 
موضوع تا جایی رسید که بازیکنان تیم ملی هندبال از حضور در تیمهای ملی به علت مشکلات شخصی امتناع کردند و این مسئله باعث شد که محرومیت سنگینی برای این ملی‌پوشان در پی داشته باشد.
 
در مراسم تجلیل از قهرمانان قرار بود ورزشکارانی که در سالهای گذشته مدال‌اورند حضور داشته باشند اما نصیری سرپرست موقت فدراسیون از بازیکنان که قرار است به مسابقات آسیایی اینچئون اعزام شوند خواسته تا در این مراسم حضور بعمل آورند.
 
و هیچ یک از ورزشکاران که این رشته را جهانی کردند داخل سالن نبودند.
 
ملی‌پوشان محروم هندبال که بیرون از سالن برای اعتراض ایستاده‌ بودند از پایان مراسم در درب خروجی سالن با دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشورمان که در حال خروج از سالن بودند مواجه شدند.
 
و از رییس جمهور خواستند که درد دلهای هندبالی گوش فرا دهند ملی‌پوشان محروم با مطرح کردن مشکلات مسائلی را نیز ضد فدراسیون هندبال و وزارت ورزش مطرح کردند و خواستار حل و مشکلاتشان شدند.
 
رییس جمهور نیز به صحبتهای بازیکنان گوش فرا دادند.
 
در ادامه نیز بازیکنان محروم تیم ملی صحبتهای خود را با گودرزی وزیر ورزش مطرح کردند.
 
وزیر ورزش پس از شنیدن صحبتهای بازیکنان مقرر کرد طی جلسه‌ای به حواشی هندبال رسیدگی کنند و قول پیگیری مشکلات هندبال را دادند.

************

سخن ما خطاب به کاروان تدبیر و امید: فدراسیون هندبال سبزوار را تعطیل کرد و جوانان سبزواری را از تماشای مسابقات هندبال محروم ، لطفا رسیدگی کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد