سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

ثامن الحجج در لیگ برتر شرکت می کند!

معاون وزارت ورزش و جوانان با نماینده ملی‌پوشان محروم دیدار می‌کند
سجادی: رأی صادره در مورد ملی‌پوشان هندبال قابل تجدید نظر است

  خبرگزاری ایمنا: معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال گفت: روند حضور دوباره ملی‌پوشان محروم شده هندبال باید از مسیر قانونی پیگیری شود اما این را می‌توان گفت که رأی صادره در مورد آنها قابل تجدید نظر است.



دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۸

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، ظهر امروز دوشنبه دکتر سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در تالار فدراسیون هندبال حضور پیدا کرد و از نزدیک شاهد تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران بود.
در این بازدید که با حضور دکتر نصیری سرپرست فدراسیون انجام شد، سجادی در بدو ورود به محل تمرینات تیم ملی در سالن فدراسیون با ماچک سرمربی اهل اسلوونی تیم ملی به گفت و گو پرداخت و در جریان آخرین وضعیت تیم قرار گرفت.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم را چگونه ارزیابی کردید گفت: با توجه به اینکه تیم ملی ما روز گذشته از اردوی اروپا بازگشته و طبق سخن سرمربی که بسیار از تیم و اردوی برگزار شده راضی است می‌توان احتمال نتایج خوبی از این تیم داشت.
وی ادامه داد: امروز بچه‌های تیم ملی هندبال مرحله آخر تمرینات برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون را شروع کرده‌اند و از فردا تمرین با توپ را آغاز می‌کنند.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی خاطرنشان کرد: با توجه به روند آماده‌سازی و اظهارات سرمربی در مجموع تیم از لحاظ جسمی و روانی از آمادگی لازم برخوردار است و انشاالله آماده حضوری موفق در مسابقات پیش رو هستند.
سجادی در مورد سرمربی خارجی تیم هندبال ایران بیان داشت: با سه، چهار جلسه دیداری که با "ماچک" داشته‌ام و با نگاهی به نتایج کسب شده در مسابقات اخیر، وی مربی خوبی به نظر می‌رسد که به کارش مسلط است؛ امیدوارم بتواند با این ورزشکاران به نتایج دلخواه و آن چه که حق تیم ملی است دست یابد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت محرومان تیم ملی هندبال گفت: محروم‌ها کسانی هستند که وقتی به تیم ملی دعوت شدند به اردو نیامدند بعد هم که رأی کمیته انضباطی صادر شد باز می‌توانستند برای تجدیدنظر اقدام کنند که اقدامی از جانب آن‌ها صورت نگرفت.
سجادی افزود: قرار است با نماینده آن‌ها در این هفته صحبت کنم اما قطعاً به این مسابقات نمی‌رسند چرا که ۲۴ مرداد تیم بسته شده است. روند حضور دوباره آن‌ها باید از مسیر قانونی پیگیری شود اما این را می‌توان گفت که رأی صادره قابل تجدید نظر است

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد