سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

مهترین عناوین خبری هندبال در این روزها

مهمترین عناوین خبری


شکست هندبال نوجوانان ایران مقابل بحرین


  سجادی: محرومان هندبال به اینچئون نمی‌رسند


بررسی طرح حضور هندبال مس در باشگاه‌های آسیا


هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا - اردن

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی برابر بحرین قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد.
  
 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در روز پنجم ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در اردن مقابل بحرین قرار گرفت و با نتیجه عجیب 29 بر 18 بازی را واگذار کرد؛ این نتیجه در شرایطی به دست آمد که دوشنبه شب تیم ملی موفق شده بود عربستان را با حساب 33 بر 25 از پیش رو بردارد و تمامی نگاه‌ها را متوجه خود کند.

به گزارش فارس، این دومین باخت ایران در این دوره از بازی‌ها پس از باخت مقابل قطر بود. با انجام این بازی پرونده ایران با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست در دور مقدماتی رقابت‌ها بسته شد و باید به انتظار برای کسب یکی از عناوین پنجم تا نهم باشد. در دوره گذشته هم (2012 - بحرین) تیم ملی ایران به رتبه هشتم رسیده بود.


 

سیدنصرا... سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در بازدید از اردوی تیم‌ملی هندبال گفت: با توجه به اینکه تیم‌ملی به‌تازگی از اردوی اروپا بازگشته و طبق اظهارنظر سرمربی که بسیار از شرایط راضی است می‌توان احتمال نتایج خوبی از این تیم‌ملی را در اینچئون داشت. وی در مورد سرمربی خارجی تیم هندبال افزود: با سه، چهار جلسه دیداری که با ماجک داشته‌ام و با نگاه به نتایج کسب‌شده در مسابقات اخیر مربی خوبی به نظر می‌رسد که به کارش مسلط است، امیدوارم بتواند با این ورزشکاران به نتایج دلخواه و آنچه که حق تیم‌ملی است دست یابد. معاون قهرمانی درباره آخرین وضعیت محرومان تیم‌ملی هندبال تصریح کرد: محروم‌ها کسانی هستند که وقتی به تیم‌ملی دعوت شدند نیامدند بعد هم که رای کمیته انضباطی صادر شد باز می‌توانستند برای تجدیدنظر اقدام کنند که اقدامی از جانب آنها صورت نگرفت. سجادی افزود: قرار است با نماینده آنها در این هفته صحبت کنم، اما قطعا به این مسابقات نمی‌رسند، چراکه 24مرداد تیم بسته شده است. روند حضور دوباره آنها باید از مسیر قانونی پیگیری شود، اما این را می‌توان گفت که رای صادره قابل تجدیدنظر است.



    چهارشنبه, 19 شهریور 1393 ساعت 06:51
    بازدیدها: 28

    با انصراف تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال فصل قبل از ادامه شرکت در بازی‌های هندبال، حالا تعیین نماینده‌ی هندبال ایران در بازی‌های باشگاه‌های آسیا یکی از موارد مورد بحث هندبال ایران شده است.

از همین رو فدراسیون هندبال ایران بلافاصله به تیم‌های سوم و چهارم فصل قبل یعنی سنگ آهن بافق و مس کرمان پیشنهاد داد دو نماینده‌ی ایران در این رقابت‌ها باشند.

باشگاه مس کرمان از آنجا که ردیف بودجه‌ای برای این کار در نظر نگرفته بود این پیشنهاد را به شرکت ملی مس ایران داد تا با بررسی این مسئله شرایط حضور تیم هندبال مس در رقابت های آسیایی بیشتر مورد ارزیابی قرار بگیرد.

ابولحسن مهدوی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه مس و رئیس کمیته هندبال این باشگاه نیز ابراز امیدواری کرده است که با رایزنی‌های خود موفق به تامین اعتباری حضور هندبال مس در باشگاه‌های آسیا شود. همچنین هیات مدیره‌ب یاشگاه نیز با جدیت مشعول پیگیری این موضوع می‌باشد که باید دید در نهایت شرایط حضور هندبال مس در بازی‌های لیگ آسیایی نیز فراهم می‌شود یا خیر.

تیم هندبال مس کرمان در حال حاضر زیر نظر حمید صادقی برای شرکت در بازی‌های لیگ برتر به صورت منظم تمرین می‌کند و روند یارگیری و مذاکرات این تیم نیز ادامه دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد