سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

روزنامه گل نوشت: هندبال ثامن از هفته دوم به مسابقات می‌آید؟

 هندبال ثامن از هفته دوم به مسابقات می‌آید؟

 

 

 سیاست سکوت برای بازگشت بی‌جنجال به لیگ 
هفته اول لیگ‌برتر هندبال با حضور 12تیم برگزار شد اما با وجود آنکه گفته می‌شد محرومیت باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار لغو شده این باشگاه در مسابقات غایب بود.

عذرخواهی ثامن؟!
بعد از این ماجرا خسرو نصیری، سرپرست فدراسیون هندبال اعلام کرد باشگاه ثامن با ارسال یک نامه عذرخواهی به فدراسیون احتمال دارد به لیگ اضافه شود.

بازگشت از هفته دوم
اما موضوع بازگشت ثامن به لیگ هندبال از آنجایی که بازیکنان و مدیران این باشگاه نیز آن را تایید کرده‌اند در حدی جدی است که به احتمال فراوان ثامنی‌ها را از هفته دوم لیگ در عرصه مسابقات خواهیم دید.

لغو محرومیت‌ها
بعد از اختلاف‌نظرات به‌وجود آمده بین باشگاه ثامن و بازیکنان اغلب مطرح و ملی‌پوشش با فدراسیون هندبال و به‌دنبال آن انصراف این ملی‌پوشان از اردوی تیم‌ملی، هندبال ایران رده چهارم آسیا را در بازی‌های آسیایی اینچئون به‌دست آورد. البته در هیاهوی بازی‌های آسیایی محرومیت 9ملی‌پوش سابق و معترض هندبال با حکم دیوان عدالت اداری لغو شد.

ثامن محروم است یا بخشیده شده؟
با اینکه گفته می‌شد محرومیت باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار نیز لغو شده اما هفته اول لیگ‌برتر بدون حضور این باشگاه دنبال شد و حالا قرار است فدراسیون اجازه حضور این باشگاه را در لیگ مجددا صادر کند.

جام باشگاه‌ها و تمدید قرارداد
نماینده سبزواری ایران همراه با باشگاه ثامن‌الحجج مشهد برای حضور در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا که آبان‌ماه در قطر برگزار می‌شود نیز اعلام آمادگی کرده و از حدود دو ماه قبل نیز با تمدید قرارداد بازیکنان و رافائل سرمربی اسپانیایی‌اش تمرینات این تیم آغاز شده است.

ممنوع‌المصاحبه
با این حال شنیده می‌شود برای جلوگیری از تنش‌‌ها و حاشیه‌های بیشتر ثامنی‌ها اجازه مصاحبه ندارند تا تکلیف‌شان در لیگ مشخص شود!

مدیر ثامن: اختلاف‌نظرها را حل می‌کنیم
آزاد منجیری، مدیر ثامن‌الحجج سبزوار که قصد صحبت درباره این موضوع را نداشت به«گل» گفت:«با مساعدت فدراسیون قرار است هر دو طرف با کمک به یکدیگر به اهداف خود برسند. قرار است با مذاکرات بیشتر مشکلات حل شود.»
وی در پاسخ به این سوال که نصیری، سرپرست هندبال اعلام کرده باشگاه ثامن با ارسال نامه عذرخواهی شاید به لیگ بازگردد، افزود:«به هر حال اشتباهات از هر دو طرف بوده اما هدف هر دو ارتقای هندبال ایران است. ما باشگاه کوچکی نیستیم و چندین‌سال است با سرمایه‌گذاری در هندبال و جذب لژیونرهای مستعد از کشورهای اطراف خلیج‌فارس به فکر استفاده از همه پتانسیل‌ هندبال ایران هستیم. اختلاف‌نظرها خواه‌ناخواه وجود دارد و امروز در جلسه‌ای که در فدراسیون داریم برای حضور مجدد در لیگ‌برتر از هفته دوم به قطعیت خواهیم رسید.»

سرپرست ثامن: با آرامش به لیگ برمی‌گردیم
با این حال حمید شجاع، سرپرست تیم ثامن‌الحجج سبزوار هم که مثل سایر ثامنی‌ها تمایلی به انجام مصاحبه نداشت در پاسخ به خبرنگار«گل» درباره احتمال بازگشت این باشگاه به لیگ‌برتر هندبال عنوان کرد:«جلسات و پیگیری باشگاه ثامن برای حضور در لیگ‌ در جهت رفع اختلافات موجود و حل مسایل حاشیه‌ای چند وقت اخیر بوده که با تعاملات انجام‌شده سرپرست فدراسیون تمهیداتی را برای بازگشت تیم‌ ما اندیشیده است تا این اختلافات به پایان برسد و هندبال به دوران اوج خود بازگردد.» وی در مورد نامه عذرخواهی باشگاه ثامن به فدراسیون هندبال چنین گفت:«فعلا در همین حد بدانید که قرار است از هفته دوم به لیگ‌برتر برگردیم و حالا فقط به فکر حفظ آرامش هندبال کشور هستیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد