سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

بازیکنان خارجی ثامن الحجج مشهد : میلان ایوان چو ، ننو گاسپار از کراواسی و بازیکنی از مونته نگرو

 سرمربی تیم ثامن الحجج: از همه ظرفیتها برای صعود استفاده می کنیم

 

 سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد گفت: از همه ظرفیتهای خود برای موفقیت و صعود به رده های بالای جدول رده بندی لیگ برتر هندبال کشور استفاده می کنیم.

'علیرضا حبیبی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از آغاز لیگ برتر هندبال به دلیل بلاتکلیفی تیم برای حضور در لیگ، بازیکنان مطرح فصل قبل از جمله 'سعید پورقاسمی، محمد باباجعفری، مهرداد صمصامی و احسان ابویی' چهار ملی پیش ما جذب باشگاههای مجارستان و تیمهای دیگر در کشور شدند.

وی گفت: بعد از رفع تعلیق و محرومیت تیم ثامن الحجج(ع) مشهد توسط فدراسیون هندبال همزمان با هفته نخست لیگ، با بازیکنان جوان و نوجوان و 20 درصد ترکیب اصلی فصل قبل سعی کردیم با انسجام ترکیب تیم در این رقابتها حضور یابیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد اظهار داشت: بر این اساس امکان حضور ما در رقابتهای هفته نخست لیگ برتر فراهم نشد و فرصت کافی برای تمرین و افزایش آمادگی در اختیار نداشتیم لذا در هفته دوم لیگ چند روز گذشته در تبریز به مصاف تیم شهرداری آن شهر رفتیم و در یک بازی با نتایج نزدیک از حریف شکست خوردیم.

حبیبی با اشاره به اینکه جذب سه بازیکن خارجی در این فصل در تیم ثامن الحجج (ع) مشهد قطعی شده افزود: این بازیکنان در پستهای وسط، بغل و دست چپ تیم در رقابتها حضور می یابند.

وی گفت: 'میلان ایوان چو' اهل کرواسی که در لیگ برتر بوسنی و هرزگوین بازی می کرد به ترکیب تیم ملحق شده و 'ننو گاسپار' دیگر هموطن وی ظرف سه روز آینده به جمع این تیم می پیوندد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد افزود: سومین بازیکن خارجی که قرار است در آینده جذب تیم ما شود عضو تیم ملی هندبال مونته نگرو است که هفته آینده بعد از شرکت در رقابتهای انتخابی اروپا در ایسلند به احتمال زیاد از هفته چهارم جذب تیم خواهد شد.

تیمهای هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار و مشهد به دلیل حضور نیافتن بازیکنان ملی پوش آنها در ترکیب تیم ملی هندبال، بر اساس رای مرداد ماه امسال کمیته انضباطی فدراسیون به مدت یک فصل از حضور در رقابتهای لیگ برتر محروم شده بودند.

در نشست چند روز پیش مسوولان باشگاه ثامن الحجج(ع) و فدراسیون هندبال این فدراسیون محرومیتها را لغو کرد لذا تیمهای فوق از هفته دوم در رقابتهای لیگ برتر هندبال حضور می یابند.

حبیبی با اشاره به دیدار تیم ثامن الحجج(ع) مشهد در هفته سوم لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری با تیم سپاهان اصفهان نیز گفت: با افزایش آمادگی و تمرینهای مستمر برای موفقیت در این رقابت تلاش می کنیم.

تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد در فصل گذشته لیگ برتر با 14 پیروزی، یک مساوی، سه شکست، 505 گل زده و 432 گل خورده و 29 امتیاز بعد از تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد