سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

سبزوار ؛ مهد هندبال ایران

کانون هواداران مهد هندبال ایران

مهدوی : احتمال بازگشت ثامن الحجج به لیگ برتر هندبال

رییس فدراسیون هندبال :  

با مدیر عامل باشگاه ثامن الحجج مذاکرات داشتیم

 

ابوالحسن مهدوی در گفت و گوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص احتمال بازگشت تیم‌های ثامن‌الحجج به لیگ برتر هندبال اظهار کرد: در این خصوص مذاکراتی داشتیم، با توجه به حضور موفق این باشگاه طی چند سال گذشته در لیگ برتر و اینکه مشهد و سبزوار پایگاه‌های اصلی رشته هندبال در ایران هستند، حیف است که تیمی نداشته باشند.

وی ادامه داد: تا این لحظه باشگاه ثامن‌الحجج(ع) به فدراسیون به صورت کتبی اعلام کناره‌گیری نکرده است و تنها ما از اطراف صحبت‌هایی شنیده‌ایم.

مهدوی تصریح کرد: ما قرعه کشی لیگ را با اسامی دو تیم این باشگاه انجام داده‌ایم و همچنان در جدول ما حضور دارند مگر اینکه این باشگاه تا تاریخ مقرری که کمیته برگزاری مسابقات مشخص کرده است، کناره گیری خود را اعلام کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ثامن خواستار شرایط خاصی است گفت: ثامن هیچ شرایط خاصی را برای حضور در لیگ مشخص نکرده است و مشکلی با فدراسیون نیز ندارد. اگر صحت داشته باشد گویا این تصمیم به شرایط داخلی باشگاه بازمی‌گردد.

رئیس فدراسیون هندبال همچنین تصریح کرد: ما همچنان نمی‌توانیم قبول کنیم با این همه علاقه‌مند به رشته هندبال در این شهر و استان، تیمی نداشته باشیم و امیدواریم ثامن‌الحجج همچون گذشته در این رشته تیم‌داری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد